quote:
Ik wil Sharapovaquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:54 schreef borisz het volgende:
Bij de junioren hebben we trouwens een kwartfinaliste: Indy de Vroome. 15 jaar, wordt nu al het Nederlands Talent gebombardeerd. Ze won vorige week een heel sterk bezet jeugdtoernooi en is nu ook goed bezig op Wimbledon.
Ze heeft Maria Sharapova als sponsor. Nou ja via Nike enzo
.
Wat ga je verder allemaal voor leuks of rustigs doen dit weekend?quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:49 schreef FutureFairytale het volgende:
zo... thuis....gesloopt.... weekend....RUST!! eindeliiiijjkk!
even lekker eten, dan verder lezen en RUSTEN
Gelukkig maarquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]nee, ik was niet van plan daar te blijven
Elke keer dat ik het weer wegens een post in mijn active topics krijg zwiep ik het er uit. Maar jagartrut zit daar ook
Nou ja, dat is dan ook direct de enige die erm... [diplomatieke modus] ik ken.
En nu geef ik ze recepten voor dijenvergrotende dingenquote:
Ja wieberen met je browniesquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En nu geef ik ze recepten voor dijenvergrotende dingenMisschien is het ook maar beter voor hun als ik wegblijf
Een brownie recept daar posten is toch gewoon trollen?quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En nu geef ik ze recepten voor dijenvergrotende dingenMisschien is het ook maar beter voor hun als ik wegblijf
Ja, eigenlijk wel. Zeg nou even tegen Viking hoe geweldig die brownies warenquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:10 schreef Anthraxx het volgende:
Een brownie recept daar posten is toch gewoon trollen?
Je kent Isa tochquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Een brownie recept daar posten is toch gewoon trollen?
Sta ik bekend om het trollen??quote:
truequote:Op donderdag 30 juni 2011 19:12 schreef Anthraxx het volgende:
Viking84, die brownies zijn goddelijk! En als je ze eet hoef je de rest van de dag ook niets meer te eten. Dus je blijft onder je ADH.
Je mooie stemquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sta ik bekend om het trollen??Ik dacht om mijn dikke achterste en jojo'en
Maar je belt me nooit meer!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Én haar stem.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Is dat zo?
Vind Isa's uiterlijk en uitstraling wel altijd erg mooi
Ik vind mezelf op foto's echt oersaai en lelijk. Op video denk ik wel: hey, leuke meid!quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:14 schreef Sarabi het volgende:
Is dat zo?
Vind Isa's uiterlijk en uitstraling wel altijd erg mooi
quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar je belt me nooit meer!Having fun with yourself, hon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar:quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Is dat zo?
Vind Isa's uiterlijk en uitstraling wel altijd erg mooiZo.quote:
Confidence through competence
Wel verschillende foto's en foto's zijn meestal stom inderdaadquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind mezelf op foto's echt oersaai en lelijk. Op video denk ik wel: hey, leuke meid!
En je hebt me nog nooit gezien
Hey, zal Ross daarom verliefd op me zijn geworden?quote:
Vast niet om je Trol avatar.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, zal Ross daarom verliefd op me zijn geworden?Door Ventrilo?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |