SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Beetje fantasieloos, maar ik ben te opgewonden om me daar iets van aan te trekkenquote:
Super tochquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Beetje fantasieloos, maar ik ben te opgewonden om me daar iets van aan te trekken
Vind het echt heel fijn, kan het zó goed vinden met mijn collega's en vind het werk zó leuk
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hohquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij bent samen met een hetero? Whut?
Wie het kleine niet eert....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:16 schreef Techno het volgende:
[..]Geyl hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh hij doet alsof hij hetero is maar ondertussen!quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hohZo eentje met HTS autotechniek en gespierde armen en borstkas en stoppels op z'n kin en slechte kleding en die dan in een pittcrew van race-auto's werkt en zelf ook een knutselauto heeft en surft en smeer op z'n grote grove mannenhanden heeft en zo
Zo eentje
Zeg Janie, jij bent toch al een tijd met Ado of ben ik nou even verkeerd? Omdat je net zo toegejuicht en gefeliciteerd bent. Misschien heb ik iets gemist.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Beetje fantasieloos, maar ik ben te opgewonden om me daar iets van aan te trekken
Vind het echt heel fijn, kan het zó goed vinden met mijn collega's en vind het werk zó leuk
Homo's zijn tof, nichten zijn niet tof...quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hohZo eentje met HTS autotechniek en gespierde armen en borstkas en stoppels op z'n kin en slechte kleding en die dan in een pittcrew van race-auto's werkt en zelf ook een knutselauto heeft en surft en smeer op z'n grote grove mannenhanden heeft en zo
Zo eentje
Nou hij dacht het tot 2 maanden geleden ook nog echtquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh hij doet alsof hij hetero is maar ondertussen!
quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou hij dacht het tot 2 maanden geleden ook nog echt
Ik snap de zin nietquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Homo's zijn tof, mochten zijn niet tof...
Ik denk dat ie nichten wilde typen..quote:
quote:
Werkquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zeg Janie, jij bent toch al een tijd met Ado of ben ik nou even verkeerd? Omdat je net zo toegejuicht en gefeliciteerd bent. Misschien heb ik iets gemist.
Oh wait, dat was omdat je 'ergens mocht blijven'. My bad.![]()
Ooooowquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk dat ie nichten wilde typen..
Je bent ook gewoon een heel lekker ding, ik snap die manquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hell yeah. Ik moet toch een reputatie hooghouden hiero?!
En is hij nu uit de kast?quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, ik begreep het pas toen ik het terug las. Fijn dat je mag blijven!quote:
Weten zijn vrienden enzo nu inmiddels ook van je af?quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |