SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
of ik er nou alleen slaap, of de hele dag aan het zwembad hang... ik wil gewoon een mooi en schoon hotel... eigen kamer met genoeg ruimte, fijne badkamer om in te zijn.... alles wat hetquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind een hostel niet zo fijn omdat je je kamer deelt en ik gehecht ben aan privacy. Al had ik in berlijn wel een hostel met aparte kamers en dan alleen de douches gedeeld. Dat boeit me dan nog niet zo. Verder vind ik al die extra luxe bij een hotel zoals all-in en dvd speler en weet ik veel allemaal niet zo belangrijk. Hotel is om te slapen, eten doe ik wel in de stad zelf.
Maar als je echt een hotel-vakantie wil qua relaxen en hangen aan het zwembad kan ik me voorstellen dat het wel van belang is. Ik ben echt er niet zo van die vakanties. Ik trek wel de stad in. Dus een zuiver hotel met een fijn bed is genoeg.
Achterop mijn tube staat dat je elke dag moet smeren tot je het gewenste resultaat hebt en dan een of twee keer per week. Lijkt me dat je het er dus niet afwast. Die glans was je er wel af natuurlijk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:42 schreef Samzz het volgende:
@MissB: Ik las dat je 'm na een dag gewoon af kan wassen. Dat is wel minder... Ik wil een iets langer houdend effect
Oke. Misschien is het dan toch een andere die ik heb gevonden. Dat was een a la minute.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Achterop mijn tube staat dat je elke dag moet smeren tot je het gewenste resultaat hebt en dan een of twee keer per week. Lijkt me dat je het er dus niet afwast. Die glans was je er wel af natuurlijk.
Je benen zien er wel meteen bruin uit, dus het is een beetje van allebei denk ik.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke. Misschien is het dan toch een andere die ik heb gevonden. Dat was een a la minute.
Mja, morgen maar even naar de drogist.
Bij mij verschilt het enorm. Ik kan zo 5 dagen achter elkaar in een heel spartaans hutje slapen, maar dan wil ik daarna wel niksen aan het zwembad van het Hilton zeg maarquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind een hostel niet zo fijn omdat je je kamer deelt en ik gehecht ben aan privacy. Al had ik in berlijn wel een hostel met aparte kamers en dan alleen de douches gedeeld. Dat boeit me dan nog niet zo. Verder vind ik al die extra luxe bij een hotel zoals all-in en dvd speler en weet ik veel allemaal niet zo belangrijk. Hotel is om te slapen, eten doe ik wel in de stad zelf.
Maar als je echt een hotel-vakantie wil qua relaxen en hangen aan het zwembad kan ik me voorstellen dat het wel van belang is. Ik ben echt er niet zo van die vakanties. Ik trek wel de stad in. Dus een zuiver hotel met een fijn bed is genoeg.
Welkom ja, maar niet tegen iedere prijs.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:42 schreef rival het volgende:
[..]
of ik er nou alleen slaap, of de hele dag aan het zwembad hang... ik wil gewoon een mooi en schoon hotel... eigen kamer met genoeg ruimte, fijne badkamer om in te zijn.... alles wat hetgevoel nog meer versterkt is bij mij welkom!
Ik vind eigenlijk alles best, zolang het maar niet vlektquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je benen zien er wel meteen bruin uit, dus het is een beetje van allebei denk ik.
En hoeveel zo'n kamer eigenlijk per uur kostquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:47 schreef rival het volgende:
als ik een krakkemikkig hotel verlaat gaan er gedachtes door mij heen over wat ze misschien met mijn koffers en/of spullen aan het doen zijn....
Dat heb ik in een "goed" hotel niet....
Ik kan me niet herinneren dat ik vlekken hadquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk alles best, zolang het maar niet vlekt
Zul je zien dat ze juist daar klaarkomen in je badschuimfles en tuffen op je kussenquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:47 schreef rival het volgende:
als ik een krakkemikkig hotel verlaat gaan er gedachtes door mij heen over wat ze misschien met mijn koffers en/of spullen aan het doen zijn....
Dat heb ik in een "goed" hotel niet....
ik voel me op de een of andere manier beperkter bij all-in, das psychischquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bij mij verschilt het enorm. Ik kan zo 5 dagen achter elkaar in een heel spartaans hutje slapen, maar dan wil ik daarna wel niksen aan het zwembad van het Hilton zeg maar
niet tegen elke prijs... ik hoef niet de duurste... maar ik heb weleens in hotels gezeten die zo slecht waren dat daardoor echt mijn gehele beleving van de reis minder was...quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welkom ja, maar niet tegen iedere prijs.
Zeker niet als de reis zelf al fokking duur is.
Reis incl hotel is 960 PP, vind ik al geld genoeg voor een weekjequote:Op woensdag 29 juni 2011 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welkom ja, maar niet tegen iedere prijs.
Zeker niet als de reis zelf al fokking duur is.
vandaar dequote:Op woensdag 29 juni 2011 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zul je zien dat ze juist daar klaarkomen in je badschuimfles en tuffen op je kussen
Ligt er aan wat je er voor krijgtquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:51 schreef vencodark het volgende:
¤ 30.95 per maand voor een jaarabonnement bij de sportschool. Is dat duur?
Ik las niet goed. Nvm.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:51 schreef vencodark het volgende:
¤ 30,95 per maand voor een jaarabonnement bij de sportschool. Is dat duur?
ik heb in n duur en in n goedkoop hotel gewerkt em dat gebeurde bij beide niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zul je zien dat ze juist daar klaarkomen in je badschuimfles en tuffen op je kussen
Ik heb nog nooit all in gezetenquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik voel me op de een of andere manier beperkter bij all-in, das psychisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |