In mijn tijd in Engeland in Solihull en Birmingham en laatst weer op Tenerife voldoende Engelse snoepjes gezienquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, dat beeld heb ik ook bij engelse wijven. Van die white trash in te strakke rollade topjes en korte rokjes en dan hele bleke huid waar je alle vlekken, pukkels en aderen op ziet .... dat porcelein mooie lelieblanke huidje werkt alleen als je een heeeeeeele mooie gave huid hebt
Nee ok, anders hadden we een nogal obscure linkquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, al ken ik die ook van de tijd dat ik in de kroeg werkte, die gasten kwamen elke week, zie er nog wel eens gasten van her en der.
De engelsen die ik ken ken ik alleen van vakantie en daar zijn ze tergend verveklend luidruchtig en lelijk. Dus ik ben bevooroordeeldquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In mijn tijd in Engeland in Solihull en Birmingham en laatst weer op Tenerife voldoende Engelse snoepjes gezien
het is idd een kwestie van smaak natuurlijk, ik heb gewoon niet zoveel met tintjesquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is niet zozeer mijn mening maar meer dat je weleens hoort van Braziliaanse zijn mooi, Zweedse zijn mooi, Russische.
Nederlandse lijken daarbij niet zo op te vallen.
Die types heb je ook overalquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:47 schreef Ang3l het volgende:
Net als dat ik vind dat de meeste Oostblok en Russische vrouwen ordinair zijn en van glimmende en te strakke net-niet luxe dingen houden.
Tintjes maken mijzelf en de medemens iets mooier. Dna vallen de oneffenheden wat minder op voor het oog, vind ikquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is idd een kwestie van smaak natuurlijk, ik heb gewoon niet zoveel met tintjes.
Oostblokdames hebben dat wel meer hoor, je ziet het altijd precies aan de manier van kledenquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die types heb je ook overal.
Ach, als ze maar lief is.
* missbehavin geeft Ang3l een mep met haar glimmende nep-merktasjequote:Op woensdag 29 juni 2011 16:47 schreef Ang3l het volgende:
Net als dat ik vind dat de meeste Oostblok en Russische vrouwen ordinair zijn en van glimmende en te strakke net-niet luxe dingen houden.
In Azië zijn ze daar gék op. In plaats van tanning bodylotion, verkopen ze daar 'whitning bodylotion'.quote:
wij staan dan ook niet in de top 10quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is niet zozeer mijn mening maar meer dat je weleens hoort van Braziliaanse zijn mooi, Zweedse zijn mooi, Russische.
Nederlandse lijken daarbij niet zo op te vallen.
ja ok, een gebruide blanke huid is prima, maar gekleurde vrouwen zijn gewoon niet mijn dingquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tintjes maken mijzelf en de medemens iets mooier. Dna vallen de oneffenheden wat minder op voor het oog, vind ikJe moet ERG mooi en gaaf zijn wil je een sneeuwwitte huid met stijl kunnen dragen.
Daar kon je op wachten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:49 schreef missbehavin het volgende:
* missbehavin geeft Ang3l een mep met haar glimmende nep-merktasje
Op Tenerife, in de meest populaire badplaats waren ze juist heel stil...quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De engelsen die ik ken ken ik alleen van vakantie en daar zijn ze tergend verveklend luidruchtig en lelijk. Dus ik ben bevooroordeeld
Tuurlijk heb je die types overal, maar ik vind dat je oostblok er wel vaak uit kunt halen. Dat enorm glimmende met strass-steentjes bedekte "kijk eens, westers en rijk" waarvan wij dan weer denken "Nou meisje... nee". En vaak dat enorm geverfde haar, hoogblond of zo. Het is allemaal net een tikkeltje net-niet en dus ordinair.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die types heb je ook overal.
Ach, als ze maar lief is.
+1 Likequote:Op woensdag 29 juni 2011 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is idd een kwestie van smaak natuurlijk, ik heb gewoon niet zoveel met tintjes.
Ik ook niet echt hoor. Mijn type vrouw is verzorgd maar niet teveel met dr uiterlijk bezigquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tuurlijk heb je die types overal, maar ik vind dat je oostblok er wel vaak uit kunt halen. Dat enorm glimmende met strass-steentjes bedekte "kijk eens, westers en rijk" waarvan wij dan weer denken "Nou meisje... nee". En vaak dat enorm geverfde haar, hoogblond of zo. Het is allemaal net een tikkeltje net-niet en dus ordinair.
Ik heb er niks mee
quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
* missbehavin geeft Ang3l een mep met haar glimmende nep-merktasje
En ik hou niet van boerenjongens met oerhollands blond haar, blauwe ogen, rode wangetjes en stijl haar. Hoewel dat meer Duitsers zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja ok, een gebruide blanke huid is prima, maar gekleurde vrouwen zijn gewoon niet mijn ding.
Hoiquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:51 schreef HeatWave het volgende:
Ik ook niet echt hoor. Mijn type vrouw is verzorgd maar niet teveel met dr uiterlijk bezig.
En als we toch aan het vooroordelen zijn... ik wil ook geen Aziaat want ik wil meer dan alleen een kinderpinkje in m'n holquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
In Azië zijn ze daar gék op. In plaats van tanning bodylotion, verkopen ze daar 'whitning bodylotion'.
Soort Tatjana dus.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tuurlijk heb je die types overal, maar ik vind dat je oostblok er wel vaak uit kunt halen. Dat enorm glimmende met strass-steentjes bedekte "kijk eens, westers en rijk" waarvan wij dan weer denken "Nou meisje... nee". En vaak dat enorm geverfde haar, hoogblond of zo. Het is allemaal net een tikkeltje net-niet en dus ordinair.
Ik heb er niks mee
Ja busted mister!quote:
Dat magquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
En ik hou niet van boerenjongens met oerhollands blond haar, blauwe ogen, rode wangetjes en stijl haar. Hoewel dat meer Duitsers zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |