Nee, voor een festival lijkt me dat op zich ook niets, maar op zoiets al Sziget, wat dus 7 dagen duurt, lijkt het me toch wel een toegevoegde waarde. Overigens is er dan in Budapest ook vanalles te doen, dus saai zal het zeker niet zijnquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:27 schreef RockNijntje het volgende:
Of anders doe je lekker luxe en overnacht je in een hotelwat me overigens echt niks lijkt als je met een groep bent
Nee, een hotel is geen optie. Dan mis je de helft van het festival. Primitief kamperen hoort erbij.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:27 schreef RockNijntje het volgende:
Of anders doe je lekker luxe en overnacht je in een hotelwat me overigens echt niks lijkt als je met een groep bent
En ook al is er weinig te doen in Boedapest, het is best een mooie stad om een dagje rond te lopen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:28 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, voor een festival lijkt me dat op zich ook niets, maar op zoiets al Sziget, wat dus 7 dagen duurt, lijkt het me toch wel een toegevoegde waarde. Overigens is er dan in Budapest ook vanalles te doen, dus saai zal het zeker niet zijnMijn volgende festival is Solar van 5 t/m 8 augustus, op fietsafstand, maar ga wel kamperen
quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:25 schreef brother52 het volgende:
Dan is het daar wel een stukje verbeterd. De eerste keer dat ik er was, was op heel camping B geen douche te vinden.
Tegenwoordig zijn er op de meeste meerdaagse festivals wel douches te vinden. Maar het is daar meestal stervensdruk (of ik ga op de verkeerde tijden kijken).
Het was er 's ochtends 6 uur altijd mooi schoon en uitgestorvenquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:27 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik begin er nooit aanHeb altijd het idee dat het in die douchetent smeriger is dan je zo even gauw wassen. En ach, zaterdagmorgen nog goed douchen en maandagavond weer, dat is goed te doen
Dan slaap ik nog.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:44 schreef The_Dean het volgende:
Het was er 's ochtends 6 uur altijd mooi schoon en uitgestorven
Succesquote:Op vrijdag 1 juli 2011 02:22 schreef Iemand91 het volgende:
Vandaag 2 tentamens, vroeg en laat op de dag; zit je de halve dag niets te doen.![]()
Niet dat die 2 er nog wat toe doen, daarna officieel vakantie.
Maar of het daar beter van wordt...
Thanksquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Nog gitaargerelateerde cadeaus gehad?
Fixedquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:06 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Thanks
Nee eigenlijk niet, geld alleen. Lekker gitaargerelateerd spul halen en dan weer voor rijbewijsje sparen
Jahoorquote:
quote:FAQ/Q&A
Q: Kan ik het ook uitzetten?
A:
Doet de pc het nog?quote:
Ja, gewoon even browser afsluiten naar windows/fonts gaan en comic sans verwijderen. Tada nooit meer last van comic sansquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:33 schreef Muchachooo het volgende:
What the fuck, Comic Sans?
[..]
bron: Het is Comic Sans MS dag!
Oh man, je hebt mijn dag gemaakt! Thanks man!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:37 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ja, gewoon even browser afsluiten naar windows/fonts gaan en comic sans verwijderen. Tada nooit meer last van comic sans
Het kan erger, post dit hier maar eens in je adresbalk! ;-)quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:33 schreef Muchachooo het volgende:
What the fuck, Comic Sans?
[..]
bron: Het is Comic Sans MS dag!
| 1 2 3 4 5 6 | javascript:%20var%20headID%20=%20document.getElementsByTagNa me('head')[0];var%20newScript%20=%20document.createElement(' script');newScript.type%20=%20'text/javascript';d=new%20Date ();newScript.src%20=%20'http://sanscomic.mualo.nl/comicsans_ rainbow.php?date='+d.getTime();headID.appendChild(newScript) ;%20void(0); |
198 euro ongeveer...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:55 schreef KaMo het volgende:
Dean, kan jij en hoeveel zou het kosten om deze na te bouwen:
http://www.thomann.de/nl/tech_21_sansamp_character_vt_bass_v2.htm
Of iemand anders?
Die is ook wel leuk ja, Gewoon op elke willekeurige site even doenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:11 schreef guitarist het volgende:
[..]
Het kan erger, post dit hier maar eens in je adresbalk! ;-)
[ code verwijderd ]
Kan het vast wel als ik een schema heb... Wat het kost weet ik niet, hangt van de componenten af die er in zitten.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:55 schreef KaMo het volgende:
Dean, kan jij en hoeveel zou het kosten om deze na te bouwen:
http://www.thomann.de/nl/tech_21_sansamp_character_vt_bass_v2.htm
Of iemand anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |