Ofcourse in Enschedequote:Op donderdag 30 juni 2011 15:07 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik heb jou ook een keer gezien!
Remember?
Jaa, was het leukste werk wat een vrijwilliger kon krijgen xD Je kan beter bier bijvullen backstage en BBQen voor de artiesten die niet wilden BBQen, dan vlees uitdelenquote:
Godver de godver, wat is dit.quote:This tablature contains content from a third party publisher and has
been blocked by the Music Publishers Association in your country.
Nope.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:50 schreef Braddie het volgende:
Brian, heb ik jou vanmiddag nou geholpen bij Kick?
Wat wil je anders doen dan? Gaan schreeuwen op straat, of op het binnenhof? Het is een commercieel bedrijf die zullen heus niet naar geschreeuw op straat luisteren. Natuurlijk helpt het niks, maar als steunbetuiging is het ook al heel wat.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:53 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
hoe lam zijn digitale petities, als je echt wilt moet je echt er voor gaan... niet vanuit achter je computert
Wat zijn ze goedquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:04 schreef Metalfreak het volgende:
QOTSA nu live op Werchter:
http://www.skynet.be/generation-nl/muziek/festivals/live
Ga jij ook nog vr, za of zo?quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:22 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, genieten is het wel eigenlijk
quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:04 schreef Metalfreak het volgende:
QOTSA nu live op Werchter:
http://www.skynet.be/generation-nl/muziek/festivals/live
Nee, helaas nietquote:
Ah zo. Ik ga morgenquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:27 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, helaas nietAls ik het nu zo zie, krijg ik echt wel zin. Maar sowieso vertrek ik maandag naar Afrika, dus wil wel wat rust van tevoren krijgen
Bijpassende UIquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:29 schreef BurnaBoy het volgende:
Afrika is kut, alleen maar negers
/racist
Alleen morgen? Je moet 4 dagen gaan!quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah zo. Ik ga morgen![]()
Wooow naar Afrika, dat wil ik ook als ik later groot ben
Zou ik graag doenquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:36 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Alleen morgen? Je moet 4 dagen gaan!Ben er zelf pas 1 keer geweest, misschien toch nog maar eens gaan
Dat dus. Werchter is 4 dagen. Als je 1 dag gaat, ben je niet op Werchter geweest.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:36 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Alleen morgen? Je moet 4 dagen gaan!
De laatste keer dat ik er was is al weer 4 jaar geleden. Misschien volgend jaar maar weer eens die kant op.quote:Ben er zelf pas 1 keer geweest, misschien toch nog maar eens gaan
Mijn enige en dus ook laatste keer was in 2005, da's alweer 6 jaar geledenquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat dus. Werchter is 4 dagen. Als je 1 dag gaat, ben je niet op Werchter geweest.
[..]
De laatste keer dat ik er was is al weer 4 jaar geleden. Misschien volgend jaar maar weer eens die kant op.
Dat was het jaar dat we tussen de regenbuien door onze tentjes op moesten zetten.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:43 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Mijn enige en dus ook laatste keer was in 2005, da's alweer 6 jaar geleden
Daar moet ik ook nog steeds een keer heen maar dan in een camper.quote:Ooit wil ik ook nog eens naar Sziget, maar dan neem ik wel een hotel erbij...
Kan me inderdaad nog wel een hoop regen herinneren... weet nog dat ik toen bij de Chemical Brothers ben weggelopen omdat het té nat werd, heb ik tot op heden nog spijt van...quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat was het jaar dat we tussen de regenbuien door onze tentjes op moesten zetten.
Camper zou ook nog kunnen... Een week lang een festivalcamping in een tentje overleef ik niet. Rock Werchter met z'n 4 dagen vond ik toch echt het maximum.quote:[..]
Daar moet ik ook nog steeds een keer heen maar dan in een camper.
Klopt, dat was een behoorlijke hoosbui. Zo erg heb ik het volgens mij nog nooit meegemaakt op een festival. De rest van de dagen was het volgens mij wel geweldig weer. Vooral de zondag was weer erg warm.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:59 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Kan me inderdaad nog wel een hoop regen herinneren... weet nog dat ik toen bij de Chemical Brothers ben weggelopen omdat het té nat werd, heb ik tot op heden nog spijt van...
Een week in een tentje is nog wel te doen maar dan moeten er wel betere voorzieningen zijn dan op een doorsnee festivalcamping.quote:[..]
Camper zou ook nog kunnen... Een week lang een festivalcamping in een tentje overleef ik niet. Rock Werchter met z'n 4 dagen vond ik toch echt het maximum.
Ja, drie dagen zijn goed te doen. Maar Sziget is 7 dagen geloof ik, dat is toch wel iets anders... Dan wil ik toch wel eens een keer douchen en even íets luxe. Ik vond Rock Werchter met 4 dagen toch echt het maximum, daarna was ik wel helemaal op.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:02 schreef The_Dean het volgende:
Pinkpop was toen best goed te doen, vond ik.
Ik begin er nooit aanquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:20 schreef The_Dean het volgende:
Ik kon op Pinkpop prima alle dagen douchen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |