Hoi,
ik verkoop mijn tomos flexer omdat ik het merendeel van de tijd op de fiets zit of in de auto.
De brommer heb ik destijds zelf gekocht om mee naar mijn werk te gaan ( Amsterdam noord-Amsterdam Amstel) dat deed ik echter alleen in de winterperiode en voor de rest ook met de fiets.
Hij heeft altijd binnen gestaan, of bij mij thuis of in de kelder op het werk en de vorige eigenaar heeft de brommer altijd in de box gehad.
De brommer heeft een kickstart.
Hij is nog volledig origineel, niet opgevoerd of ander geknutsel en hij gaat tussen de +- 48kmh , beide remmen en verlichting werken.
Er zijn wat aandachtspuntjes:
De koplamp is scheef en heeft aan de binnenzijde wat bubbeltjesplastic om de lamp op zijn plek te houden, de stalen pennetjes die daar normaal voor zorgen hebben niet genoeg druk omdat het lamphuis niet rond meer is. Hij zit echter gewoon goed vast en werkt uiteraard.
De achterremkabel is erg kort, ik heb een aantal keren een lekke achterband gehad, nieuwe binnen en buitenband gekocht en wederom een lekke band. Vervolgens de binnenzijde van het wiel met tape beplakt en toen de nieuwe binnenband erin gedaan en erna geen last meer van gehad.
Het loshalen van het achterwiel heeft de remkabel echter geen goed gedaan waardoor deze bij een volgende lekke band naar mijn mening vervangen moet worden. Omdat ik twijfelde of het aan het achterwiel zelf lag heb ik een extra 2dehands wiel gekocht, maar deze nooit gemonteerd. Die gaat mee in de verkoop.
Het rechterhandvat zit los, dit zodat ik de brommer binnen op een trap kon zetten zonder dat het volledige gewicht op het handvat zou leunen, als ik het handvat naar boven beweeg klemt hij zichzelf gewoon weer vast.
De achteruitkijkspiegel is gebroken, tijdens het naar buiten zetten kwam deze tegen de deur aan.
De plastic kentekenhouder is tevens gebroken, ik weet niet meer hoe dit komt maar het plaatje blijft gewoon hangen.
Bovenstaande lijkt nogal wat, de brommer werkt buiten die dingen optimaal en ik vermeld het omdat ik niet van de fratsen ben.
Mijn vraagprijs is 300 euro, biedingen onder de 250 euro neem ik niet serieus.
Ophalen/bekijken kan in Amsterdam Noord, ik kan de brommer niet komen brengen.
Vragen/opmerkingen graag in dit topic, zo heeft een ander misschien ook iets aan jouw bijdrage.
![21l7si0.jpg]()
![30ae4bs.jpg]()
(zoals te zien is stopt de remkabel in de rem, normaliter steekt deze nog een centimeter of 3 uit)
![2yy4mfa.jpg]()
![2ivo4ep.jpg]()
(het gele plaatje is scheef, niet het frame

)