Uh. Vast welquote:
Pff. Ik rij er amper mee. Nooit commentaar gehad bij de APK.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
zeker elke 2 weken bandenspanning en olie checken!
Ik deed het altijd voor ik naar Den Helder ging. Dat was al ongeveer elke 2 weken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Elke 2 weken? Fuck, dan vergeet ik het dus vaker dan gedacht (of ik ben dus vaker laks) En ik rij 100 km per dag. #nietslim
Dennis doet hetquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Elke 2 weken? Fuck, dan vergeet ik het dus vaker dan gedacht (of ik ben dus vaker laks) En ik rij 100 km per dag. #nietslim
Het is een dinges. Een race-auto van een of andere rally en die heeft ie gekocht en hier laten brengen. Iets met heul veul PK en een hoopwielen aandrijving en zo. En heul volgepropt onder de motorkapquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:50 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De auto die je net post.
DUH, je zal nooit iemand bij de garage horen klagen over zulke mensenquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pff. Ik rij er amper mee. Nooit commentaar gehad bij de APK.
Geen dingus, maar een Lancia Delta HF Integrale dus.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:53 schreef Ang3l het volgende:
Het is een dinges. Een race-auto van een of andere rally en die heeft ie gekocht en hier laten brengen. Iets met heul veul PK en een hoopwielen aandrijving en zo. En heul volgepropt onder de motorkap
[ afbeelding ]
O ja, wacht, dat is idd een integrale. Dat zit achter zo'n ellenlange autonaam aan het einde, dat kan ik me nog wel herinneren ja. Dat had toch te maken met de aandrijving of zo?quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:50 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De auto die je net post.
Ga je schamen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is een dinges. Een race-auto van een of andere rally en die heeft ie gekocht en hier laten brengen. Iets met heul veul PK en een hoopwielen aandrijving en zo. En heul volgepropt onder de motorkap
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Geen dingus, maar een Lancia Delta HF Integrale dus.
Dat zijn vrienden van ons pap dus die gevene cht wel aan als ik iets meer of minder moet doen hoorquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:54 schreef rival het volgende:
[..]
DUH, je zal nooit iemand bij de garage horen klagen over zulke mensen
Zeg, het is zijn ding, niet de mijnequote:
1 keer per jaar olie checken is belachelijk weinig.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zijn vrienden van ons pap dus die gevene cht wel aan als ik iets meer of minder moet doen hoorDie werken altijd heerlijk mee.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, het is zijn ding, niet de mijne
Ik heb gewoon een knalgele Corsa met sportvelgen
quote:
blijft een Opelquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, het is zijn ding, niet de mijne
Ik heb gewoon een knalgele Corsa met sportvelgen
Nah, bij de Toyota destijds wel commentaar op gehad. Die was oud.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:57 schreef rival het volgende:
[..]
1 keer per jaar olie checken is belachelijk weinig.
quote:
lekker relevantquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:01 schreef Ang3l het volgende:
Bij de Corsa nooit commentaar op gehad verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |