Auto laten doorrijden naar ons zonder olie. Geld blok mag eruit nu. Lagers hebben zich on dr Krukas gevreten.quote:
das wel heul slecht.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Auto laten doorrijden naar ons zonder olie.
Wat een faalhazenquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Auto laten doorrijden naar ons zonder olie. Geld blok mag eruit nu. Lagers hebben zich on dr Krukas gevreten.
Hihi heb ik ook soort van gedaan een keerquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Auto laten doorrijden naar ons zonder olie. Geld blok mag eruit nu. Lagers hebben zich on dr Krukas gevreten.
Herkenbaar, soort van. Ik had de koppakking helemaal naar de klote. Water en olie in de motor. Rookte best! (wel met een Mitsubatsu Colt 1.1 van 12 jaar oud 176km/h op de teller gereden met een koude motorquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi heb ik ook soort van gedaan een keer![]()
Toen stond ik opeens op de vluchtstrook met rokende motor
Muts :pquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi heb ik ook soort van gedaan een keer![]()
Toen stond ik opeens op de vluchtstrook met rokende motor
Zekerquote:
Ja ik had blijkbaar een lek ergens dus olie bijvullen had ik wel braaf gedaan maar dat had geen zin.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Herkenbaar, soort van. Ik had de koppakking helemaal naar de klote. Water en olie in de motor. Rookte best! (wel met een Mitsubatsu Colt 1.1 van 12 jaar oud 176km/h op de teller gereden met een koude motor)
quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik had blijkbaar een lek ergens dus olie bijvullen had ik wel braaf gedaan maar dat had geen zin.
Graag gedaanquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Muts :p
Maar door jullie hebben we wel werk
[..]
Zeker
Begrijpelijk. Ordnung must sein!quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Graag gedaan
Zondag was ik in Duitsland en toen zag ik dat mijn temp opeens helemaal in het rood stond. Toen heb ik wel meteen de auto aan de kant gezet en koelvloeistof bijgevuld.
Voelde er weinig voor om in Duitsland met een kapotte auto te staan
quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Graag gedaan
Zondag was ik in Duitsland en toen zag ik dat mijn temp opeens helemaal in het rood stond. Toen heb ik wel meteen de auto aan de kant gezet en koelvloeistof bijgevuld.
Voelde er weinig voor om in Duitsland met een kapotte auto te staan
Lach maar. Rokende motor, blok en versnellingsding in puin.quote:
Lastig he t9quote:
Ik weet niksquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:15 schreef Nouk84 het volgende:
Ik weet een aantal dingen in mijn auto prima te checken/doen, maar laksheid zorgt ervoor dat ik het praktisch nooit doe
500, valt mee. Deze zit wel rond de 5k. Hele blok móet eruit. Alles nieuw.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lach maar. Rokende motor, blok en versnellingsding in puin.
500 euro armer, viel me nog wel mee
Dat is wel erg hoor. Je kan toch wel zelf je olie enz bijvullen?quote:
T9 zet het verkeerdquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lastig he t9![]()
Ik had mn olie toen ook bijgevuld. Had alleen geen zin door een lek
Afhankelijk van wat voor soort auto/barrel het is kunnen ze misschien beter wat anders kopen....quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
500, valt mee. Deze zit wel rond de 5k. Hele blok móet eruit. Alles nieuw.
Welnee!quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is wel erg hoor. Je kan toch wel zelf je olie enz bijvullen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |