Aiiquote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Net gepraat met baas, hij vindt mij een lul (klopt), maar wil constructief zijn dus heeft me aangeboden om een klein team java-mensen aan te sturen/meewerkend voorman bij de ING. Een ontzettend kicke opdracht(geluk bij een zelfveroorzaakt ongeluk
)
Komop, je weet toch wel van jezelf waar de grens ligt? En dat is niet bij 2quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aii
Nou, dit draagt mijn motivatie om nooit te drinken (hooguit 2 glazen) op een werkgerelateerd uitje/borrel/watdan ook weer kracht bij
ja dit...quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Komop, je weet toch wel van jezelf waar de grens ligt? En dat is niet bij 2.
Nasty! oh, geweldig!quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:22 schreef Ang3l het volgende:
Een moment zonder jooouuu
Alleen de stilte om me heeheeeeen
Ik strek m'n armen naar je uiiiiiit
Maar ik voel me zo alleeheeeeen
Wat was dat een ruknummer eigenlijk
Dat inderdaad.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:20 schreef HeatWave het volgende:
Komop, je weet toch wel van jezelf waar de grens ligt? En dat is niet bij 2.
Zonde. Geen mogelijkheid om er een overnachting o.i.d. aan vast te plakken?quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:18 schreef Ripley het volgende:
oslo lijkt me wel leuk, maar ik zie er waarschijnlijk niks van want heenvlucht om 7 uur en terug om 17.00 uur
Nee, volgende dag om half tien belangrijke afspraakquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Zonde. Geen mogelijkheid om er een overnachting o.i.d. aan vast te plakken?
Of niet dat jij je kan herinnerenquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Komop, je weet toch wel van jezelf waar de grens ligt? En dat is niet bij 2. Ik heb me nog nooit misdragen op een borrel eigenlijk (nou ja, niet dat ze weten
).
Ik weet dat ik zelf, als ik eenmaal drink, de grens steeds verschuif. Ik wil zelfs niet aangeschoten zijn met werkgerelateerde dingen. En dus zeg ik gewoon hard: 2 en niet meer. Zo bespaar ik me die taferelen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Komop, je weet toch wel van jezelf waar de grens ligt? En dat is niet bij 2. Ik heb me nog nooit misdragen op een borrel eigenlijk (nou ja, niet dat ze weten
).
Zelfs dat nietquote:
In de jaren 80 was iedereen gay.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:29 schreef Spezza19 het volgende:
Dat mensen hier nog niet doorhadden dat GM gay was
O ja, zo heette zequote:
OMG, is George Michael gay?quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:29 schreef Spezza19 het volgende:
Dat mensen hier nog niet doorhadden dat GM gay was
Dat telt dan ook gewoon niet natuurlijkquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zelfs dat niet. Het is wel voorgekomen dat we na de borrel nog doorgingen, daar heb ik het dan ook niet over
.
Iedereen zijn methodequote:Op woensdag 29 juni 2011 11:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet dat ik zelf, als ik eenmaal drink, de grens steeds verschuif. Ik wil zelfs niet aangeschoten zijn met werkgerelateerde dingen. En dus zeg ik gewoon hard: 2 en niet meer. Zo bespaar ik me die taferelen.
Sowieso ben ik vaak met de auto dan. Maar al was ik met de fiets, en het was iets van het werk... dan nog 2. Ik wil dat soort genante dingen voorkomen met werkdingen![]()
Nou ja, ligt wel aan het uitje natuurlijk. Met collega's wat gaan drinken als vrienden, of bv een etentje of uitje met collega's en baas etc. Verschilt.
Echt helemaal mee eens!! Ik heb me 1 keer niet aan deze regel gehouden en dat was 2 maanden terug in Praag. Op zich niets raars gebeurd ofzo, ik was niet lam en het was ook niet in formele setting maar met een klein groepje in een kroeg. Maar achteraf had ik toch zoiets van: beter toch op cola over kunnen stappen (ook al was ik dan de enige geweestquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet dat ik zelf, als ik eenmaal drink, de grens steeds verschuif. Ik wil zelfs niet aangeschoten zijn met werkgerelateerde dingen. En dus zeg ik gewoon hard: 2 en niet meer. Zo bespaar ik me die taferelen.
Sowieso ben ik vaak met de auto dan. Maar al was ik met de fiets, en het was iets van het werk... dan nog 2. Ik wil dat soort genante dingen voorkomen met werkdingen![]()
Nou ja, ligt wel aan het uitje natuurlijk. Met collega's wat gaan drinken als vrienden, of bv een etentje of uitje met collega's en baas etc. Verschilt.
Ik ben van 1978 en dus opgegroeid in de eighties.quote:
De gayties?quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben van 1978 en dus opgegroeid in de eighties.
ZOu dat het zijn?
quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Iedereen zijn methode. Ik weet gewoon echt wel van mezelf wanneer het te hard gaat. En sowieso duren die borrel niet al te lang meer sinds er 1 collega lam is weggegaan van een borrel en vervolgens een nacht in de cel zat, leg dat maar eens uit de dag erna
.
Ik voel het dus ook aan. En dat is na 2quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Iedereen zijn methode. Ik weet gewoon echt wel van mezelf wanneer het te hard gaat. En sowieso duren die borrel niet al te lang meer sinds er 1 collega lam is weggegaan van een borrel en vervolgens een nacht in de cel zat, leg dat maar eens uit de dag erna
.
je bent gewoon bang dronken gevoerd te worden door zo'n verachtelijk vrouwmenschquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik voel het dus ook aan. En dat is na 2
Oh, moet ik dan ook eens uit de kast komen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben van 1978 en dus opgegroeid in de eighties.
ZOu dat het zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |