Die heeft gewonnenquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow, ik had laatst op Eindhoven Culinair gegeten bij ISA'S. Volgens mij zat die in de finale?
Truequote:
Idd nokken met dat fokkenquote:
Ja die zag ik laatst ook op facebookquote:
quote:
Ja? Ow. Hmmz. Ik vond de tapas op Culinair van ze echt belabberd. Gewoon kant en klaar uit een zakje pakje prakje dingetjes die ik zo zelf ook wel had kunnen maken. Heb de rest niet gehad, dus dit was denk ik gewoon 1 misserquote:
Dank je dank jequote:Op woensdag 29 juni 2011 10:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik had de uitslag helemaal gemist!
Goed bezig geweest
Nee, ik liet mijn fantasie op de vrije loopquote:
Daar is niets mis meequote:Op woensdag 29 juni 2011 10:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik liet mijn fantasie op de vrije loop
Jij welquote:
Yes, good busy!quote:
Oh ja dat is klote. Moet je voor waken als externe. Opeens ben je dus minder gemotiveerd en gaan mensen het merken. Mezelf ook al op betapt bij twee opdrachten. Gelukkig voor de rest er achter kwam vanwege de vrijheid.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij wel
(ik ook wel, en dat gaat ook niet veranderen, maar zo een gesprek met de baas over waarom ik van het project ben getrapt... iets met motivatie en niet op tijd aangeven dat je nauwelijks nog iets doet door dat gebrek aan motivatie...)
Ik stelde ons zo voorquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Yes, good busy!
En ik ben blij met m'n ene award![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik stelde ons zo voorAardig filmpje welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gooien met glazen en zoquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
De collega die zicht heeft misdragen. Of alleen de drank inname?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |