SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan boos opstappen want je laat NIET over je heen lopen! Power to the people! Dat zal ze leren!quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan? Maar ik laat me gewoon niet uitschelden. Simpel.
Yup, beetje respect mag wel voor je werknemers vind ik.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:33 schreef Mystikvm het volgende: [..] Ja, dan zou ik iets anders gaan zoeken, maar ik vraag me af of je nog zo op je strepen staat als je weet dat je dan op straat staat en een gezin hebt om te onderhouden.
Dat.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En dan boos opstappen want je laat NIET over je heen lopen! Power to the people! Dat zal ze leren!
Je baas lacht je uit terwijl je wegloopt, voor jou 10 anderen en jij zit zonder werk en inkomen.
Nee, dan heb je echt je punt gemaakt! En je bent nog veel verder van huis want zie maar eens ander werk te vinden op korte termijn (want geen uitkering).
Ja dat dus.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En dan boos opstappen want je laat NIET over je heen lopen! Power to the people! Dat zal ze leren!
Je baas lacht je uit terwijl je wegloopt, voor jou 10 anderen en jij zit zonder werk en inkomen.
Nee, dan heb je echt je punt gemaakt! En je bent nog veel verder van huis want zie maar eens ander werk te vinden op korte termijn (want geen uitkering).
Ga jij even naar de baas van MissB toe om hem dat duidelijk te maken? Moet makkelijk lukken, hij klinkt als iemand die goed open staat voor suggesties.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Yup, beetje respect mag wel voor je werknemers vind ik.
Nee, vertel het eens. Ontslag? Hoe?quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat kan je zelf ook wel bedenken toch
Ik kreeg gister een pakketje van postmeneer... met daarin een dikke vette 1100 pagina's tellende Lonely Planet guid van Australiequote:Op woensdag 29 juni 2011 10:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Mooi, dan kan de baas van missb haar daar ook niet vinden.
Wie zegt dat ik boos wegloop, ik ga niet in discussie dan. Nutteloos. Plus ik weet wat ik waard ben.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Aan de andere kant: Vooral maar steeds naar de pijpen dansen, je laten uitschelden en je ongelukkig voelen in je baan en maar vooral niets doen omdat ... dat is ook niet de oplossing.quote:
Gezellig een gespannen sfeer in zo een klein team waar je 8 uur per dag moet zittenquote:
Geef z'n huisadres maar ff dan. Ik ros 'm finaal op z'n bek man!quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Ga jij even naar de baas van MissB toe om hem dat duidelijk te maken? Moet makkelijk lukken, hij klinkt als iemand die goed open staat voor suggesties.
Andere baan zoeken dus.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aan de andere kant: Vooral maar steeds naar de pijpen dansen, je laten uitschelden en je ongelukkig voelen in je baan en maar vooral niets doen omdat ... dat is ook niet de oplossing.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geef z'n huisadres maar ff dan. Ik ros 'm finaal op z'n bek man!
Ik zou ondertussen toch maar eens naar een andere baan gaan zoeken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gezellig een gespannen sfeer in zo een klein team waar je 8 uur per dag moet zitten
Dat zal het er leuker op maken ja. Een baas kan heel gemeen gaan worden natuurlijk.
Als ik iemand niet zou moeten ...... (zou ik wel zo volwassen zijn om ze een oprot aanbieding te doen)
Die sfeer is al niet goed, hoeveel erger kan het worden? De manier waarop het nu gaat is zwaar kut, hoeveel erger kan het worden?quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gezellig een gespannen sfeer in zo een klein team waar je 8 uur per dag moet zitten
Dat zal het er leuker op maken ja. Een baas kan heel gemeen gaan worden natuurlijk.
Als ik iemand niet zou moeten ...... (zou ik wel zo volwassen zijn om ze een oprot aanbieding te doen)
Ik weet niet of Ang3l wel veilig is in Oz hoorquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:41 schreef DenWauwelaar het volgende:
@Ang3l : Dat is een hele mooie Lonely Planet, maar het ding terzijde leggen en gewoon gaan reizen is nog veel fijner in Oz.
Nee, dat klopt. Maar wat je wel kan doen is op je gemak op zoek gaan naar ander werk terwijl je je oude werk nog doet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aan de andere kant: Vooral maar steeds naar de pijpen dansen, je laten uitschelden en je ongelukkig voelen in je baan en maar vooral niets doen omdat ... dat is ook niet de oplossing.
Of kopietjes maken van de belangrijkste blz zodat je niet achteraf dat ding gaat doorbladeren en denkt: 'oh kak, daar had ik ook nog naartoe gewild' of 'oh zat dat zo' of 'oh ik was in de buurt en wist het niet'.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:41 schreef DenWauwelaar het volgende:
@Ang3l : Dat is een hele mooie Lonely Planet, maar het ding terzijde leggen en gewoon gaan reizen is nog veel fijner in Oz.
Ja ik vind hem echt belachelijk zwaar en dik en stom om te lezen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:41 schreef DenWauwelaar het volgende:
ach, hij is best handig. Maar vond het met hostels etc. niet werken omdat iedereen dat ding heeft en hun aanraders altijd vol zitten daardoor of achteruit gaan in kwaliteit.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:41 schreef DenWauwelaar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |