Een voordeel van de Gamecube bonusdiscs is dat alle spellen op 60Hz draaien en de resolutie van de N64-delen hoger is.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:39 schreef maxmit het volgende:
[..]
Nee, die andere bonusuitgave met Zelda 1, 2 en Majora's Mask heb ik niet. Heb ook nooit een GC gehad. Ik heb WW gehaald toen ik al een wii had. Zelda 1, 2 en Majora's Mask had ik natuurlijk al
[..]
Inderdaad..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij was vroeger frustrerenderquote:
Vijf levels? Dat is bijna een euro per level dat je dan betaald.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:07 schreef Aether het volgende:
Jullie nieuwe Virtual Boy-klassieker van vandaag is trouwens Kirby’s Dreamland. Het eerste spel in de serie. Kirby was zo nieuw dat Nintendo nog niet eens een kleur voor hem had bedacht – op de verpakking was hij wit in plaats van het vertrouwde roze. Dit was vroeger één van mijn favoriete Game Boy-spellen, maar ik weet niet of ik hem nu nog steeds zou aanbevelen. Met maar 5 levels was Kirby’s eerste avontuur achteraf gezien eigenlijk schandalig kort. In een uurtje ben je er doorheen. Liefhebbers kunnen misschien beter wachten tot Kirby’s Dreamland 2 in de eShop staat – die heeft 38 levels én Kirby kan op de rug van een hamster klimmen.
Eigenlijk 10 levels... Er zat een soort 'Master Quest' verstopt in deze gamequote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:40 schreef nomar83 het volgende:
Vijf levels? Dat is bijna een euro per level dat je dan betaald.
Da's de DS-versie? (Staat ie ook in de DSi eShop?)quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:19 schreef remcheese het volgende:
2 euro nu in de e-shop!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
OOOOH! en nu hopen dat ze snel met Zelda komen op de G&W
Oh...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:23 schreef Aether het volgende:
[..]
Da's de DS-versie? (Staat ie ook in de DSi eShop?)
[ afbeelding ]
Holy shit!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:55 schreef Noppie2000 het volgende:
http://nintendoeverything.com/68673/
Release Tales of the Abyss Europa: 10 November
Sneller dan ik had verwacht
Nee helaas. Heb de overstap gemaakt van de Lite naar de 3dsquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb je niet een DSi? Dan kun je daarop je punten activeren, DSiWare downloaden en die overzetten naar je 3DS
Goed dat je het meld. Heb gisteren een 3ds gehaald en wou hetzelfde gaan doenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:21 schreef Snever het volgende:
Ik laatst Nintendo points gekocht voor de E-shop. Dat werkt dus niet
Eigen schuld natuurlijk. Had eerst wat onderzoek moeten doen.
Stupid Stupid Stupid!
Kan ik iemand interesseren in 1000 nintendo points voor een zacht prijsje?
Aha, fijn. Dat heb ik al te vaak gedaan!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:12 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Master Quest moet je vrijspelen door de game eerst 'gewoon' uit te spelenJe bent niet blind
Heb hem hier liggen, maar nog niet open gemaakt. Hij gaat denk ik weer terug, de reviews en filmpjes zijn wel érg slechtquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:13 schreef Draganta het volgende:
Ik ga nu Resident Evil halen, ben echt benieuwd! De videos op 720p op youtube zagen er goed uit...
Ik gok van wel... Heb de game zelf nog niet uitgespeeld.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:47 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Aha, fijn. Dat heb ik al te vaak gedaan!Goed, die boss-mode komt zeker pas ook dan vrij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |