Nee hoor, ik ben echt voor tweede kansen maar zulke jongens willen gewoon niet. Echt niet of nog niet. Geeft niet, maar dan niet zeiken op mensen die je proberen te helpen en ondertussen stoer gangstertje blijven spelen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is een beetje een rechts topic geworden zo
WTF doe jij nu? Dit is niet arbitrair denken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:08 schreef alors het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben echt voor tweede kansen maar zulke jongens willen gewoon niet. Echt niet of nog niet. Geeft niet, maar dan niet zeiken op mensen die je proberen te helpen en ondertussen stoer gangstertje blijven spelen.
De komende dagen gaat het weer hard regenen en hij wil zijn ramen graag heel hebben die dagen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:08 schreef bhm het volgende:
Ik had het idee dat Johan even wijselijk zijn mond dicht hield.
Premquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:12 schreef Specularium het volgende:
De negers die wel volzinnen kunnen maken worden ook als petaap uit de bijlmer gezien.
Meestal komen ze alleen uit R'dam, maarja details.
Het is wel EO hč?quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch valt het me van Knevel en vd Brink tegen dat ze geen kritisch vragen gesteld hebben...zij hadden wsl ook door dat de gasten hun zaak niet goed deden. Ik ben er van overtuigd dat P&W deze kwajongen wel stevig aan de tand hadden gevoeld.
Jammer, die botte oneliner van Johan heb ik deze uitzending toch wel gemistquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:11 schreef trovey het volgende:
[..]
De komende dagen gaat het weer hard regenen en hij wil zijn ramen graag heel hebben die dagen.
Dat bedoelde ik dus, voegt niks toe dit programma want ze stellen 0 kritische vragen. Gaat echt nergens over. Dat doen ze bij P&W inderdaad een stuk beter.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch valt het me van Knevel en vd Brink tegen dat ze geen kritisch vragen gesteld hebben...zij hadden wsl ook door dat de gasten hun zaak niet goed deden. Ik ben er van overtuigd dat P&W deze kwajongen wel stevig aan de tand hadden gevoeld.
Dit "interview" was natuurlijk pure propaganda voor Rechts Nederland.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:15 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Dan verwacht je toch een belerend toontje, zou je zeggen...
Ja, met name Paulusma hakte er wel even in bij mij.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:08 schreef Absurditeit het volgende:
Ik kan me voorstellen dat golfer redelijk geëmotioneerd heeft zitten kijken naar bepaalde delen van de aflevering.
Petje op, alles.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:08 schreef Absurditeit het volgende:
Ik kan me voorstellen dat golfer redelijk geëmotioneerd heeft zitten kijken naar bepaalde delen van de aflevering.
Dan komen ze morgen onverwacht langs met hun homies (of hoe ze elkaar ook noemen) want hen treft geen blaam toch....het is allemaal de schuld van anderen en de homies willen niet valselijk beschuldigd worden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:15 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Dan verwacht je toch een belerend toontje, zou je zeggen...
Dus eigenlijk zijn gelovigen een soort Bloodzquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:16 schreef Eenskijken het volgende:
ze weten dat ze fout zitten, maar ze kunnen als gelovige altijd zo lekker in de slachtoffer rol kruipen.
Iedereen met zakelijk inzicht streeft niet naar een Henk-baan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:17 schreef Lagrinta het volgende:
Een gewone baan trekt deze jongeren niet aan. Daar is alles mee gezegd.
En dan ook nog in contact komen met zo'n lekkere documentairemaakster, alles.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Iedereen met zakelijk inzicht streeft niet naar een Henk-baan.
Geef die gasten eens ongelijk.
In een week kunnen ze pakken wat via tempo-team 2 jaar duurt.
Maar dan moet je ook niet zitten te zeiken dat het allemaal de schuld is van anderen en dat jij een slachtoffer bent van de situatie.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Iedereen met zakelijk inzicht streeft niet naar een Henk-baan.
Geef die gasten eens ongelijk.
In een week kunnen ze pakken wat via tempo-team 2 jaar duurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |