Meer dan 12uur/nachtje zal het niet zijn in de meesta gevallen..quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:59 schreef Doodloper het volgende:
Je wordt aangehouden he, dus de kans is vrij groot dat je een of meerdere nachten daar blijft.
Oftewel, dat is nog lang niet aan de orde, want je onschuld bewijzen doe je niet in een politiebureau... die zitten er alleen maar om een zaak tegen jou proberen te krijgen. Gewoon muil houden dus.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:50 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Het is niet om een iemands schuld te bewijzen maar om mijn onschuld te bewijzen.
Ja klopt, ze maken een beeld van iemand en alles wat overeen komt met dat beeld nemen ze mee en wat niet overeen komt dat nemen ze niet meequote:Op woensdag 29 juni 2011 01:04 schreef Henno het volgende:
[..]
Oftewel, dat is nog lang niet aan de orde, want je onschuld bewijzen doe je niet in een politiebureau... die zitten er alleen maar om een zaak tegen jou proberen te krijgen. Gewoon muil houden dus.
Dat ze eens echt recherchewerk gaan doen hier in Nederland i.p.v. te hopen dat een verdachte zichzelf klem lult (en voor de ijsneuzen: de meest onschuldige persoon kan door zijn onervarenheid of juist eerlijkheid erbij genaaid worden, die twee filmpjes hierboven zijn erg leerzaam)
quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:01 schreef Stuurver het volgende:
Misschien moet je die bitch is leren wie haar pimp is, dat krijg je als je ze met die binnenkant van je hand slaat in plaats van de buitenkant
gewoon telefoon aan je advocaat geven als je niet wil dat de politie hem inneemtquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:34 schreef xyzyx het volgende:
Ik vraag me af wat ze doen als ik mijn telefoon met secondelijm aan mijn arm lijm ofzo
Was meer zodat ik wat te doen heb in die cel, vanwege al het gezeik met mijn ex vriendin zat ik psychisch aan de grond en die dag in de cel maakte het alleen erger.. Nu ben ik er net bijna een beetje overheen komt dit weer, daarom zijn mijn ouders ook woedend op de politie.quote:Op woensdag 29 juni 2011 07:32 schreef Pharkus het volgende:
[..]
gewoon telefoon aan je advocaat geven als je niet wil dat de politie hem inneemt
Die pool zit daar vrijwillig hoorquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:46 schreef waj1 het volgende:
Laat dat meisje gewoon maar vrij uit de kelder TS
Jawel. Zolang een van de partijen die deelneemt aan het gesprek maar op de hoogte is.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:22 schreef nikky het volgende:
Opnames zonder medeweten van de andere partij zijn volgens mij niet rechtsgeldig.
Dit inderdaad. Laat ze jou maar komen halen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:11 schreef trancethrust het volgende:
`Wilt u naar het buro komen zodat we u kunnen aanhouden?' Wtf is dit?
Mijn vrienden waren er ook niet blij mee dat ze mijn auto vernield had van de binnenkant (zitten 5 brandgaten in de bekleding) waarop ze hun hele auto ondergekrast hadden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:18 schreef Catch22- het volgende:
Dat doen ze ook wel als je niet komt.
Die meid is wreed aan de beurt als die een valse aangifte is. Houden die jongens niet zo van bij de scotoe
Staat in het misdaad deel volgens mijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |