Nee.quote:
Ik zocht inderdaad ook al naar het zinnetje 'de koffie staat klaar!!'quote:
Ja, net als veel mooie meisjesquote:
Net als Florisquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:23 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja, net als veel mooie meisjes.
En nee ik rij geen dressuur, spring wedstrijden of draag een strakke paardrijbroek, gewoon lekker in joggingbroek door het bos hobbelen
Voor zover ik weet wel, als het op je eigen terrein is (in dit geval auto) dan mag het.. en anders heb ik nog smsjes dat ze zelf zegt hoelaat en waar ik haar op moet halen..quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:22 schreef nikky het volgende:
Opnames zonder medeweten van de andere partij zijn volgens mij niet rechtsgeldig.
50 minutenquote:
Ik wordt aangehouden, dat betekend dat mijn mobiel ingenomen wordt.. Ik verstop hem wel tussen mijn bilnaadquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:25 schreef mymoodfentje het volgende:
Kamera mee morgen en alles filmen ter documentatie van het falen van de Nederlandsche rechtsstaat!
Dat keek ik vroeger bij mijn omaquote:
Ik zou ff SBS contacten, dit soort nieuws laten zij echt niet schieten voor hart van nederlandquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:26 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik wordt aangehouden, dat betekend dat mijn mobiel ingenomen wordt.. Ik verstop hem wel tussen mijn bilnaad
Ik was op hart van nederland een tijdje terug toen ze daar aan het filmen waren..quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:27 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Ik zou ff SBS contacten, dit soort nieuws laten zij echt niet schieten voor hart van nederland
goed plan!quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:27 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Ik zou ff SBS contacten, dit soort nieuws laten zij echt niet schieten voor hart van nederland
Wat is een tenlastelegging?quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:34 schreef superdrufus het volgende:
Heb je al een tenlastelegging ontvangen ?
Zonder verdere getuigen kan je vrijwel zeker rekenen op vrijspraak.
dat ze daadwerkelijk bewijs hebben, van je misdadige gedrag.quote:
Nope, alleen deze brief.. Ze wilde er niets over zeggen dus ik heb echt geen idee waarom ik naar de politie moet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:36 schreef superdrufus het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tenlastelegging
Vorige x moest ik een nacht in de cel slapen zonder dat ze enig bewijs hadden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:37 schreef Henno het volgende:
Ach, als het echt ernst was, hadden ze je allang van je bed gelicht dunkt me.
Die hulpofficier van justitie in Zwolle zou ik voor geen goud ontvoeren, ik kan me niet voorstellen hoe zijn vrouw kan leven met zo'n chagrijnig emotieloos figuur.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:39 schreef Stuurver het volgende:
Weet je wat grappig zou zijn?![]()
Als je nu die officier van justitie zou ontvoeren![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |