Ik ben ook wel benieuwd wat er verder gebeurd is tussen dat ze opgepikt is en afgezet isquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:49 schreef First het volgende:
Wat een teleurstellinghad toch op een spannender verhaal gehoopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Auteur: Anna Reactie: In het Engels ken ik daar een mooie uitdrukking voor....
Sud the fuck off... Twats...
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:32 schreef xyzyx het volgende:
Iemand had op een nieuwssite een link naar dit topic geplaatst waardoor mijn ma hier terecht gekomen was. Ze was niet echt blij met mijn taalgebruik om het zacht uit te drukken.
Omdat ik graag thuis wil blijven wonen zal ik helaas moeten afzien van het geven van verdere updates.suc6! dat het recht mag zegevierenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iemand had op een nieuwssite een link naar dit topic geplaatst waardoor mijn ma hier terecht gekomen was. Ze was niet echt blij met mijn taalgebruik om het zacht uit te drukken.
Omdat ik graag thuis wil blijven wonen zal ik helaas moeten afzien van het geven van verdere updates.Dan is internet opeens niet zo anoniem meer he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Omdat ik graag thuis wil blijven wonen zal ik helaas moeten afzien van het geven van verdere updates.Ga maar door, FOK needs you and your pain.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
uhm als het over een ontvoering gaat waar je zoon van wordt verdacht.. lijkt me dat niet meer dan logisch.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:33 schreef Catkiller het volgende:
Aha, kijkt je moeder dagelijks naar nieuwsberichten van 2 maanden oud?
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:33 schreef Catkiller het volgende:
Aha, kijkt je moeder dagelijks naar nieuwsberichten van 2 maanden oud?
Dat maakt het allen maar ergerquote:Op zondag 10 juli 2011 20:19 schreef Justinn het volgende:
Wat let je om zelf contact op te nemen met het meisje of haar ouders? Toon ballen en praat het uit. Misschien krijg je ze zover om de aanklacht in te trekken en ben je van al het gezeik af. Tenzij je liever nog een jaar bezig bent met rechtzaken inclusief jouw eigen aanklacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |