SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor vrienden is het kortweg Wauw
Dat keuren ze wel goed.... alleen het vragen om foto's is ook banwaardigquote:
Dit is mn laatste, ga zo mn mandje in. The next is yoursquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:58 schreef clevy het volgende:
SNOTVERDOMME ! ik was een nieuwe aan t openen
Mag je ook niet in het algemeen om foto's van tetten vragen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat keuren ze wel goed.... alleen het vragen om foto's is ook banwaardig
Jij slaapt in een mandje?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:58 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dit is mn laatste, ga zo mn mandje in. The next is yours
Dat wel....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:59 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Mag je ook niet in het algemeen om foto's van tetten vragen?
Dat mag... want geen tepel.....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:59 schreef L-E het volgende:
Dus die vakantiefoto van mij met Peuter waar een stukje borst op te zien is, zou dat nog net wel of net niet mogen?
Laat eens zien, dan beoordelen we dat,quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:59 schreef L-E het volgende:
Dus die vakantiefoto van mij met Peuter waar een stukje borst op te zien is, zou dat nog net wel of net niet mogen?
Down boy.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:00 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Laat eens zien, dan beoordelen we dat,
In het google adsense discussie topic ergens....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Het gaat om de tepels? Waar kan ik die regels ergens lezen?
Op haar tetten wel ja.... maar niet op de foto....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:01 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat LE er tepels op heeft zitten.
quote:
Zeg, niet alle mannen over 1 kam scheren jaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is een beetje laat voor de mannen hier geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |