onderbouwing?quote:
o my lawdquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
alsof zij er wat aan kunnen doen.
Oh dacht dat je op hun accent doelde.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
o my lawd
[ afbeelding ]
het gewoon niet doen misschien ?
alsof het aan mij ligt dat jij niet begrijpend kan lezen, vrouw.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oh dacht dat je op hun accent doelde.
Wees volgende keer duidelijker, met je tsjiep
Wat een kutzooi op youtubequote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nu pas weet ik wat TS bedoelt, heb het gezocht op Youtube.
quote:Een tjoerie is een Surinaams-nederlands woord voor een expressie van minachting of verontwaardiging. Deze vorm van negatieve expressie of oraal gebaar is dagelijks gebruikelijk in verschillende landen in het Caraïbisch gebied.
Hoe wordt een tjoerie gemaakt?
De klank wordt geproduceerd door de tong tegen het gehemelte te drukken, de lippen te tuiten en vervolgens lucht aan te zuigen.
als je buiten komt nmaak je het ook live meequote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nu pas weet ik wat TS bedoelt, heb het gezocht op Youtube.
In mijn stad wonen niet veel negers, dus ken er ook geen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
als je buiten komt nmaak je het ook live mee
negers is wel beledigend. gebruik het subtielere nigga.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
In mijn stad wonen niet veel negers, dus ken er ook geen.
Als ik neger wil gebruiken dan doe ik dat.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
negers is wel beledigend. gebruik het subtielere nigga.
dit klinkt redelijk fout...a rakasaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Als ik neger wil gebruiken dan doe ik dat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |