dan heb je dus niet de tour gevolgd... er is geen site die doet wat deze site doet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:29 schreef Civilian het volgende:
Volgens mij is dit gewoon wéér een nieuwe socialnetworking site. Ik ben tevreden met wat ik heb en zit niet op een site te wachten die doet wat ik nu al kan
Videochatten kan al wel.. (pak elk willekeurige chatprogramma)quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:37 schreef koemleit het volgende:
[..]
dan heb je dus niet de tour gevolgd... er is geen site die doet wat deze site doet.
Die vriendenkringen kan ook al (een soort van) in MSN Live.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:42 schreef Civilian het volgende:
[..]
Videochatten kan al wel.. (pak elk willekeurige chatprogramma)
Je foto's uploaden vanaf je mobiel kan al.. (Facebook, twitter)
Chatten kan al..(telefoon, facebook)
Zoeken naar videos en artikelen die ik leuk vind kan ik ook al.. (Google, youtube)
Het enige vernieuwende is die vriendenkringen..
Wat ik zeg, niks vernieuwends. Alleen dat alles op 1 site kan, maar aangezien die site van Google is, hoeft dat van mij niet zo.
Taal op engels zetten en je mag meedoenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:24 schreef Bart het volgende:
Kan nog weinig checken, is een gesloten beta.
Voor Hyves was het toch al te laat. Het lijkt me wel dat Google de enige is die Facebook nog serieus uit kan dagen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:04 schreef wootahH het volgende:
weer een site voor populaire mensen en loverboiiiz. hyves kan wel inpakken
Euh, waaro? Ik heb even gezocht en kan het niet vinden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:52 schreef Misan het volgende:
[..]
Taal op engels zetten en je mag meedoen
https://services.google.com/fb/forms/googleplus/quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:25 schreef Errrwin het volgende:
[..]
Euh, waaro? Ik heb even gezocht en kan het niet vinden.
Ik heb mijn taal wel op Engels staan maar heb na meerdere verzoeken nog geen invite gekregen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:52 schreef Misan het volgende:
[..]
Taal op engels zetten en je mag meedoen
Daar was ik al langs geweest, now we wait.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:50 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
[..]
https://services.google.com/fb/forms/googleplus/
quote:DutchErrorist
quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:30 schreef Chinless het volgende:
Dan kennen jullie twoo zeker ook al? Kreeg Ik vanmorgen opeens mail van.
Euh.quote:You can also...
Log in with Facebook
Je krijgt niet direct een invite.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:02 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik heb mijn taal wel op Engels staan maar heb na meerdere verzoeken nog geen invite gekregen.
Ze zullen wel bang zijn dat het weer een Google Wave ervaring wordt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:44 schreef c0nd0r het volgende:
Überhaupt hebben ze op dit moment 'capaciteits problemen' en geven ze niets meer uit geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |