quote:Already invited? We've temporarily exceeded our capacity. Please try again soon.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:25 schreef Nyce het volgende:
Ik denk ik regel even een invite met een 'fake' emailadres (aangezien ik bang was voor spammers etc.) zodat ik daarna mezelf kon inviten, krijg ik dit: Sending email invitations will be enabled soon!
Done. bvd.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:37 schreef _Flea_ het volgende:
Iemand nog een invite nodig? PM even je mailadres
Je hebt een PMquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:37 schreef _Flea_ het volgende:
Iemand nog een invite nodig? PM even je mailadres
Jep. En vervolgens op 'Aanmelden bij Google+'quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:13 schreef _Flea_ het volgende:
Hoop niet dat de invites weer dichtgegooid zijn.
Een aantal mensen hier hebben ze kunnen gebruiken en konden inloggen.
Klikken jullie wel op het bericht?
Je moet op het linkje van 'Het bericht van XXX bekijken of erop reageren »' klikkenquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:17 schreef SnakeNL het volgende:
Ik klik op meer informatie over google+ alleen dan krijg ik "Ben je al uitgenodigd? We komen tijdelijk capaciteit te kort. Probeer het binnenkort opnieuw."
dat dusquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:19 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Je moet op het linkje van 'Het bericht van XXX bekijken of erop reageren »' klikken'
Zelfde hierzoquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:22 schreef RoaRRR het volgende:
Hbe op het linkje geklikt. Waar ik net nog het bericht van Flea zag krijg ik nu:
404. That’s an error.
De opgevraagde URL is op deze server niet gevonden. That’s all we know.
Heb ik ook. Volgens mij krijgen ze aardig wat requests.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:22 schreef RoaRRR het volgende:
Hbe op het linkje geklikt. Waar ik net nog het bericht van Flea zag krijg ik nu:
404. That’s an error.
En haal is het stuk vanaf /posts weg?quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:22 schreef RoaRRR het volgende:
404. That’s an error.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |