Dat is normaal bij Google-intro's, maar niet wat ik versta onder 'meedoen'.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:29 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
[..]
Je krijgt niet direct een invite.. Je staat op een lijst van mensen die misschien eventueel een invate krijgen ooit.
Omdat mensen daardoor veel benieuwder worden naar de site, en zodra ze de kans krijgen de site ook echt een kans gevenquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:33 schreef donald_dick het volgende:
Waarom werkt Google weer met invitesEen social network plek staat of valt bij het aantal gebruikers .
dat hebben we gezien bij google buzz.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:03 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Omdat mensen daardoor veel benieuwder worden naar de site, en zodra ze de kans krijgen de site ook echt een kans geven
Toucheeequote:Op woensdag 29 juni 2011 20:19 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dat hebben we gezien bij google buzz.
Lijkt me wel, ik hoop op een goede integratie met andere Google diensten zoals picassaquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:06 schreef Schanulleke het volgende:
Ben benieuwd of je mensen in meerdere circles kan stoppen. Lijkt me wel een must.
Zo is Gmail ook begonnen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:19 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dat hebben we gezien bij google buzz.
Bij Gmail kon je meteen al beginnen met mailen met mensen buiten Gmail (ofcourse), bij Wave en Google+ is dit niet het geval..quote:
Dat dus. Ze maken dezelfde fout als met wave. Wat voor nut heeft een invite als je niemand hebt om mee in je circles te stoppen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:33 schreef donald_dick het volgende:
Waarom werkt Google weer met invitesEen social network plek staat of valt bij het aantal gebruikers .
Heb je er al eentje?quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:59 schreef _Flea_ het volgende:
Iemand al invites?
Schijnt dat je via een loophole alsnog mensen kan inviten.
Ik ontvang graag een invite op [ afbeelding ]
Dan moeten ze natuurlijk eerst enorm opschalen in hun serverpark. Daar ging het met Wave ook mis. De Beta-status moeten ze niet te experimenteel uitvoeren.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:13 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat dus. Ze maken dezelfde fout als met wave. Wat voor nut heeft een invite als je niemand hebt om mee in je circles te stoppen?
Gooi gewoon open die handel. In beta. Nee, we gaan weer een jaar lang elke dag een handvol mensen toegang geven die vanwege een gebrek aan activiteit van vrienden en bekenden het al voor de echte lancering voor gezien houden
Alleen nerds willen invites, zoals ik. Om te kijken hoe het allemaal werkt, niet om het meteen als mijn FB vervanger te gebruiken. Het is gewoon een testfase.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:13 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat dus. Ze maken dezelfde fout als met wave. Wat voor nut heeft een invite als je niemand hebt om mee in je circles te stoppen?
Gooi gewoon open die handel. In beta. Nee, we gaan weer een jaar lang elke dag een handvol mensen toegang geven die vanwege een gebrek aan activiteit van vrienden en bekenden het al voor de echte lancering voor gezien houden
Ik heb er ook net 1 ontvangen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:35 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Heb je er al eentje?
Ik ben er net aan gekomen via de loophole
Jep, was bij mij in één keer raak. Ging naar plus.google.com en kon netjes m'n naam kwijt en aanmelden!quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:59 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Ik heb er ook net 1 ontvangen.
Kan alleen nog niet inloggen.
Jij wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |