Volgens mij is er geen limiet, ik heb er al zeker meer dan 30 verzonden.quote:Op maandag 4 juli 2011 06:58 schreef wc-eend het volgende:
Hmmm hoe zie ik wie ik al ge-invite hebt en hoeveel ik er nog over heb?
In je tl? (timeline of geen idee hoe dat daar heetquote:Op maandag 4 juli 2011 07:11 schreef wc-eend het volgende:
Ok, en hoe zie ik wie ik al ge-invite hebt?
DM maar voor een nieuwe, soms helpt hetquote:Op maandag 4 juli 2011 07:55 schreef ThaBrain het volgende:
ik kan er nog steeds niet in...heb wel al een invite
Nee, het is eigenlijk gewoon Facebook, maar dan (vooralsnog) zonder spelletjes-spam. Maar het werkt wel gewoon soepel.quote:Op maandag 4 juli 2011 10:02 schreef Flaccid het volgende:
Heeft er iemand een invite over voor mij? DMIs het net zo revolutionair als GMail? Kan me nog herinneren dat toen iedereen ook per se invites wilde
Húúúúú, kan dat? Zou iemand mij nogmaals willen inviten? Ik ben al eens uitgenodigd, maar kom er al drie dagen niet in. Lichtelijk irriterend.quote:Op maandag 4 juli 2011 06:33 schreef wc-eend het volgende:
Heb een invite gekregen van Downer, kom er gelijk doorNu eens ff gaan kijken
Gelukt?quote:Op maandag 4 juli 2011 12:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Húúúúú, kan dat? Zou iemand mij nogmaals willen inviten? Ik ben al eens uitgenodigd, maar kom er al drie dagen niet in. Lichtelijk irriterend.
[ afbeelding ]
Hmmm ik heb je er wel 1 gestuurdquote:Op maandag 4 juli 2011 12:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tot nu toe nog geen nieuwe invites ontvangen... Hmpsh.
Yup, en heb er goed op gelet je email correct te spellenquote:Op maandag 4 juli 2011 13:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zeker weten? Nog steeds niets binnen...
Hier maar wat leesvoer dan voordat ie binnen is:quote:Op maandag 4 juli 2011 13:21 schreef Samael het volgende:
Er zit blijkbaar een vertraging tussen. Ik wacht wel ff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |