grote kans dat er straks een alien uit de grond komt!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:31 schreef SoldMayor het volgende:
dikke donkere lucht boven oss...
- geen regen
- geen wind
- bliksem per 3 minuten
Het mocht ook tijd worden. Het is volgens mij al een duur donker (qua wolken, om de grappen voor te zijn) maar er gebeurt verder nog niets. Misschien komt daar nu eens verandering in.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:32 schreef Logician het volgende:
In Enschede zijn de eerste "mammutus?" wolkjes een feit
Het is maar de vraag of dat nog naar NL komt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:34 schreef horned_reaper het volgende:
Boven België ontstaat nu weer een ENORM!!! onweercomplex
Daar ben je weer!!quote:
Inderdaad... Iets met westelijke winden enzo.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is maar de vraag of dat nog naar NL komt.
Denk dat we zo voor een tweede ronde mogen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:35 schreef Crazy-M het volgende:
tilburg is nu ff droog. buiten gedaald naar 20 graden, binnen 25 graden
Je had eens in Eindhoven moeten zijn een uur geledenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:37 schreef Intrepidity het volgende:
Er staan wel ziekelijk veel plusjes in die lijn, maar ik hoor overal dat het eigenlijk geen snars voorstelt. Ooggetuigen?
Nee, die is er al. Het is de radar die weer signalen oppikt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:34 schreef horned_reaper het volgende:
Boven België ontstaat nu weer een ENORM!!! onweercomplex
Nope helaas niet, ben niet continu naar buiten aant kijken nu. De lucht is gewoon helemaal egaal grijs, af en toe flitst er eens wat met een donderklapje erbij. Maar het is niet wat ik zeg extreem weer imho. Het enige wat ik minder vind is dat mijn schotel nu geen verbinding heeftquote:
Daar gaat het toch niet om? Ze hadden gewoon kunnen zeggen... "mensen... vanavond kans op flinke regen en onweer en hier en daar een windstoot". Hoppakee... dekt de lading prima.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:33 schreef kepler het volgende:
[..]
en dit was code oranje; extreem weer. En dat klopt gewoon prima
Gezeik altijdAls ze niks hadden gezegd dan was iedereen gaan zeuren dat er geen waarschuwingen waren gegeven
hier in west nog wel flink aan het bliksemen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Denk dat we zo voor een tweede ronde mogen.
Dat zeggen ze ook.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om? Ze hadden gewoon kunnen zeggen... "mensen... vanavond kans op flinke regen en onweer en hier en daar een windstoot". Hoppakee... dekt de lading prima.
Ikquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:38 schreef Qunix het volgende:
Wie vindt Twister film ook zo leuk en heeft het duizenden keren al gezien?
Ik kan melden dat het alweer droog is in Amsterdam ZOquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:37 schreef MaryMouse het volgende:
En het gaat weer lekker los hier in Amsterdam-Oost; dikke regendruppels, en mooie flitsen en rommelende donder
Twister pwntquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:38 schreef Qunix het volgende:
Wie vindt Twister film ook zo leuk en heeft het duizenden keren al gezien?
Het KNMI regelt die uitzendingen niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:38 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Alleen dan 50x achter elkaar in complete uitzendingen die eraan gewijd worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |