SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met de Y
Ja die was wel erg, sommigen beweerden na het kijken dat die aan het einde nog ademde ofzo, maar zowiezo dom je kan toch weten dat dat met je kan gebeuren.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:52 schreef Guitar93 het volgende:
Kneusje wilt duiken. Echt zieke shit.
Iemand al een keer gezien?
Wilt? Het is wil, zonder t. Ik zie het steeds vaker hier.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:52 schreef Guitar93 het volgende:
Kneusje wilt duiken. Echt zieke shit.
Iemand al een keer gezien?
Net opgezocht,quote:Op maandag 18 juli 2011 20:06 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja die was wel erg, sommigen beweerden na het kijken dat die aan het einde nog ademde ofzo, maar zowiezo dom je kan toch weten dat dat met je kan gebeuren.
_| vanaf zoon muur springen
Jij loop ook?quote:Op maandag 18 juli 2011 20:13 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Wilt? Het is wil, zonder t. Ik zie het steeds vaker hier.
Heb jij t gedaan? Heb er nog steeds geen beeld bij van hoe erg t nou is. 2 girls 1 cup een paar beelden bekeken... GADVERDAMME SMERIGquote:
Normaal zet ik dit in je fotoboek, maarruh die staat dicht.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:53 schreef IndianRose87 het volgende:
WAAROM is deze topic zomaar toegankelijk voor nieuwsgierige leden met een teer en onschuldig zieltje als ik???![]()
Ik ben nu voorgoed verpest! Kon het niet laten om al die dingen te googlen![]()
![]()
Deze wereld.. is te erg.. gewoon niet te bevatten.
Nou, dankjewel voor de kostelijke kickquote:Op maandag 18 juli 2011 18:06 schreef Hater het volgende:
Kick voor de smerigheid van dit topic en ik nog steeds niet weet wat bleu waffel is.
willen is een onregelmatig werkwoord..quote:Op maandag 18 juli 2011 22:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jij loop ook?
Jij/hij/zij = stam + t.
Ww = willen
Stam = wil
Hij-vorm = wilt.
Ik wil, jij wilt, hij wilt.
'Hij wil' is een verbastering. Als mongolen het lang genoeg fout zeggen wordt het vanzelf goed gekeurd, dus wil/wilt kan nu allebei en is allebei goed.
Te soft voor dit topicquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:03 schreef Pulzzar het volgende:
http://urbanlegends.about.com/library/bl-brainworms2.htm
Ook lekker fris
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'offensive shit' is aan te raden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.reddit.com/r/fffffffuuuuuuuuuuuu
It's happening.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:15 schreef Mr.Troll het volgende:
niet voor mensen met een zwakke maag
Valt nog mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3guys1hammer is echt ziek.![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:15 schreef Mr.Troll het volgende:
niet voor mensen met een zwakke maag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'offensive shit' is aan te raden:Geen links, ook niet onder spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
govver. en bedanktquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:16 schreef Nickjuh16 het volgende:
[..]
Valt nog mee.
3guys1hammer is echt ziek.
waarom niet?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Geen links, ook niet onder spoilers
Eens, het ziet er wel ranzig uit, maar de rest is 100x erger. Sommige dingen heb ik ook gewoon nog nooit gezien, en ga ik ook niet doen. (zie post boven je)quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:37 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Waarom is iedereen zo bang voor BleuWaffle?
Het is niks vergeleken met de rest. Een vagina met een infectie ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |