Tompsen, heb je zin om het te proberen voor vandaag? Je mag dan een excel of wordfiletje etc. mailen naar dedagzege@gmail.com Daarna maak ik er wel een afbeelding van en post ik het in de OP.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:22 schreef Tompsen het volgende:
Waar was die hark van een petacchi nou in de sprint, 5 punten in de min
Opzich wil ik wel het algemeen klassement bijwerken alleen ben niet zo handig met dit soort dingen dan posten enzo
Nog even alles op volgorde zetten qua plaatsen en dan komt ie eraan.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:59 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Tompsen, heb je zin om het te proberen voor vandaag? Je mag dan een excel of wordfiletje etc. mailen naar dedagzege@gmail.com Daarna maak ik er wel een afbeelding van en post ik het in de OP.
Super, ik heb het voorlopig zelf gedaan zoals je ziet in de OP. Ondertussen van de volgenden hulp aangeboden gekregen:quote:Op maandag 4 juli 2011 19:34 schreef Tompsen het volgende:
[..]
Nog even alles op volgorde zetten qua plaatsen en dan komt ie eraan.
Oh nou dan kan ik er mee stoppen. Heb jij een speciaal excelbestandje ervoor? Zo ja, zou je deze dan door kunnen sturen naar ons.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:38 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Super, ik heb het voorlopig zelf gedaan zoals je ziet in de OP. Ondertussen van de volgenden hulp aangeboden gekregen:
Tompsen,
bastiefcg
Agüero
waarvoor mijn oprechte dank!![]()
Voorlopig zal bastiefcg trachten het algemene klassement op te stellen. Tompsen en Agüero, kunnen jullie inspringen moesten ik of bastiefcg een dag niet kunnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |