Uiteraard wordt een jaar om te wennen en Atlanta miste de play-offs vorig jaar met 13 punten. Maar ik hoop wel dat ze tot op het laatste moment meedoen voor de play-off plaatsen.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:17 schreef maartena het volgende:
[..]
Ze krijgen sowieso nieuwe coaches/trainers etc....80% van het team is hetzelfde als de Atlanta Trashers. Ik denk niet dat ze het eerste jaar meteen furore zullen maken.... ze hebben ook te maken met langere reistijden omdat ze nog in dezelfde league zitten als Atlanta zat (southeast). Het zal een "wen" jaar worden denk ik.
Hun eerste 2 lines worden waarschijnlijk:quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:48 schreef emokid het volgende:
Ben echt benieuwd wat de Kings gaan doen.. met Richards, Gagne, Doughty en een fitte Kopitar hebben ze genoeg toppers toch?
Dat valt af te spreken natuurlijkquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:00 schreef emokid het volgende:
Ah oke tof. Dus geen systeem waar de ene de ander op roti trakteert. (flauw maar daar moest ik direct aan denken).
Als iedereen het goed vindt activeer ik de vorige league weer. Uiteraard kan er van alles aan veranderd worden.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:36 schreef nyny83 het volgende:
Tuurlijk, maar hij moet nog gemaakt worden. Dat kan pas in september ofzo als het seizoen dichterbij komt.
Yes Enschedequote:Op maandag 1 augustus 2011 11:08 schreef emokid het volgende:
He, woon je in Enschede? Ik Hengelo.. heb je in ieder geval toegevoegd. (Bardogan)
Ik speel alleen in de avonden, rond 8.. invite maar een keer als je online bent.
Ah cool. Moet wel even oefenen, want ik heb al een half jaar niet meer gespeeldquote:Op maandag 1 augustus 2011 11:56 schreef emokid het volgende:
Ik heb hem ook op de PS3. Voeg mij maar toe nyny83, PSN ID= ZankFrappa. Heb hem alleen niet aangesloten maar zal er binnenkort wel op spelen (ik ga op kamers straks en de xbox blijft achter).
Moet ik ff kijken, moet nog zooi verhuisdozen uitpakken en opruimen. Ben pas verhuisd en heb nog veel zooi in mijn woonkamer staan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |