Nope. Zn contract in Rusland is afgelopen toch he? Dus kan ie doen wat ie wil.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:51 schreef Katth het volgende:
Als de Penguins Jagr nu signen, moet hij dan niet door waivers?
Oke, weten we dat ook weer. Gratz met Roloson trouwensquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:56 schreef Saviola het volgende:
[..]
Nope. Zn contract in Rusland is afgelopen toch he? Dus kan ie doen wat ie wil.
Waivers voor spelers uit Europa gelden alleen als een speler al wedstrijden heeft gespeeld voor dat Europese team en midden in het seizoen (of om het even wanneer tijdens het seizoen) naar de NHL wil.
Mwah, daar zit nog 250 goals tussen en hij speelt nu 3 seizoenen in rusland. Op zijn leeftijd maak je er geen 80 per seizoen meer hoorquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jagr zou dichtbij het goalscoringrecord van Gretz zijn gekomen als hij niet naar Rusland zou zijn gegaan
Ook een jaar verloren door een lock-out en die had Gretzky nietquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:05 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Mwah, daar zit nog 250 goals tussen en hij speelt nu 3 seizoenen in rusland. Op zijn leeftijd maak je er geen 80 per seizoen meer hoor
Daar komt ie toch wel in, boeiend of dat in 2016 of 2017 gebeurt...quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:40 schreef Katth het volgende:
Hij moet gewoon stoppen, dan kan hij over paar in de HHOF.
Pens of Wings zal 't waarschijnlijk worden. Ken veel Wings fans die niet staan te springen om Jagr. Raar.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:51 schreef Katth het volgende:
Als de Penguins Jagr nu signen, moet hij dan niet door waivers?
Jammer als je nog zo goed bent. Op het WK stond hij gewoon 25,30 min per wedstrijd op het ijs.quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:40 schreef Katth het volgende:
Hij moet gewoon stoppen, dan kan hij over paar jaar in de HHOF.
Hij is geen center, hij is een right winger. Welke line is afhankelijk van het team. Penguins hebben niet zulke goede wingers, dus daar zou hij zomaar op de eerste line kunnen komen, net als Bill Guerin op die leeftijd nog deed (en niet onverdienstelijk)quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:13 schreef emokid het volgende:
Wat kun je als Centre nog op zo'n leeftijd? Op welke Offensive Line kom je dan? Kan iemand mij (succesvolle) voorbeelden geven?
quote:Tyler Sloan has been bought out by the #Caps. He'll be a UFA tomorrow.
quote:The #Avs will retire Peter Forsberg's number 21 on opening night (Saturday, October 8) vs. Detroit.
Ik ben benieuwd. Ik kan hem dus ook 'nog steeds' bewonderen, gezien binnenkort mijn eerste NHL seizoen wordt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Selanne 80 punten - 73 wedstrijden, 2 jaar ouder en minder getalenteerd
Is nog niet bekend of hij doorgaat of stopt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:53 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Ik kan hem dus ook 'nog steeds' bewonderen, gezien binnenkort mijn eerste NHL seizoen wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |