quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:23 schreef omearos het volgende:
hoi
Net weer naar huis gefiets, veel te warmgelukkig kregen we vanmiddag ijs op het werk
Pics!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik baal ontzettendZowat alle topjes en korte broeken pas ik niet meer omdat ik ben aangekomen.
Tieten puilen uit en broekjes krijg ik niet over mn heupen.![]()
Ik ben niet mollig ofzo maar alles is gewoon een maatje 1 of 2 te klein.
Echt kutzooi.
Nee!quote:
Ja hier.quote:
Buienradar heeft zich ineens aangepast.quote:
Het wordt hier iig aardig donkerquote:
In de quote welquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:42 schreef Under_Score het volgende:
wordt hier ook aardig grijs in de lucht.. van mij mag het snel gaan regenen.
zo te zien hebben wij weer 'geluk' en gaat het er langs.quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:57 schreef Under_Score het volgende:
[..]
zo te zien hebben wij weer 'geluk' en gaat het er langs.
quote:
twitter:helgavanleur twitterde op dinsdag 28-06-2011 om 20:55:02Volgens de radar lijken de buien uit te doven. Schijn bedriegt: de radar kan met deze hoeveelheden weleens wat missen! Klik onweer maar aan. reageer retweet
laten we het hopenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:02 schreef Mdrop het volgende:
[..]twitter:helgavanleur twitterde op dinsdag 28-06-2011 om 20:55:02Volgens de radar lijken de buien uit te doven. Schijn bedriegt: de radar kan met deze hoeveelheden weleens wat missen! Klik onweer maar aan. reageer retweet
quote:
heb meer zin in wat anders, maar regen is ook welkom.quote:
Amersfoort..quote:
kolere, jullie krijgen de volle laagquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Amersfoort..
Ondertussen al anderhalf uur..
hier niet zoveel geluk tot nu toe.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Amersfoort..
Ondertussen al anderhalf uur..
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:58 schreef omearos het volgende:
[..]
kolere, jullie krijgen de volle laag
[ afbeelding ]
Dat idee had ik ook, maar die onweer....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:07 schreef Katth het volgende:
Ga zo mooi buiten staan in de regen, kan die verkoeling wel gebruiken
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vanaf morgen weer temperaturen waarbij je wat kan doen zonder je kapot te zweten. Heerlijk
Toch nog geregeld? Nice.quote:
Ben vandaag nog niet eenmaal naar de wc geweest om te pissen. Zweet het er gewoon uit.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vanaf morgen weer temperaturen waarbij je wat kan doen zonder je kapot te zweten. Heerlijk
't Gaat niet bepaald van een leien dakje. Morgenochtend naar de neuroloog in A'foort, zal wel veel praten worden, dus zie welquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hee Justin, hoe is het lately met je? Gaat t allemaal al wat beter of schommelt het nog zo?
Stinkerdquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:12 schreef Katth het volgende:
[..]
Ben vandaag nog niet eenmaal naar de wc geweest om te pissen. Zweet het er gewoon uit.
Ah, okee..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
't Gaat niet bepaald van een leien dakje. Morgenochtend naar de neuroloog in A'foort, zal wel veel praten worden, dus zie wel
Mja, moet het nog steeds rustig aan doen... zit weer aan de Vit-D spuiten omdat m'n gehalte weer was gezakt en wil binnenkort op lyme getest worden (dat is serieus in 3 jaar tijd door geen enkele arts gedaanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, okee..
Moet je het nog steeds doen met 'rustig aan doen' of inmiddels al andere oplossingen?
Dat hoop ik ook!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, moet het nog steeds rustig aan doen... zit weer aan de Vit-D spuiten omdat m'n gehalte weer was gezakt en wil binnenkort op lyme getest worden (dat is serieus in 3 jaar tijd door geen enkele arts gedaan). M'n ma kwam daar gistermiddag ineens mee omdat ze zich herinnerde dat m'n broertje vorig jaar ook vage klachten kreeg. Antibioticakuurtje en hij was er weer vanaf.
Ik hoop zo dat dit het is en dat ik er ook met een kuur vanaf kom
Dankjequote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook!
Nogmaals beterschap!
dat hoop ik dan ook voor jequote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, moet het nog steeds rustig aan doen... zit weer aan de Vit-D spuiten omdat m'n gehalte weer was gezakt en wil binnenkort op lyme getest worden (dat is serieus in 3 jaar tijd door geen enkele arts gedaan). M'n ma kwam daar gistermiddag ineens mee omdat ze zich herinnerde dat m'n broertje vorig jaar ook vage klachten kreeg. Antibioticakuurtje en hij was er weer vanaf.
Ik hoop zo dat dit het is en dat ik er ook met een kuur vanaf kom
Trusten Nathquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:45 schreef Mdrop het volgende:
GVD nog geen fatsoenlijke regenbui hier. Het zal toch niet.....
Heel goed van jequote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wauwieee, onweer en ik ben nog steeds online(lees: alle stekkers zitten er nog in)
ja, hier ook nog nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:45 schreef Mdrop het volgende:
GVD nog geen fatsoenlijke regenbui hier. Het zal toch niet.....
Heldinquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wauwieee, onweer en ik ben nog steeds online(lees: alle stekkers zitten er nog in)
Hey Markoquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
in zwolle ging het net los...jezus he. Net gewoon 3 blikjes bier achterover gegooid. Net zo fijn.
Omdat m'n spel vastliepquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:54 schreef rulerofdeath het volgende:
zoo, een uur aan het rellen geweest.
en Justin vloog er na een kwartier al uit tegen 4 brutals.
en dan toch nog winnen
nou lang zat vond ik zo.. ik ga maar is slapen denk ik..quote:
Nathaliequote:
Sanquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:36 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen!
Die spoorverzakking was wel grappig, vanmorgen.
maar wat moet ik me voorstellen bij een spoorverzakking? gewoon een stuk dat de grond in is gezakt?quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, tussen 's Hertogenbosch en Tilburg
Een stuk spoor dat is scheefgezakt, waaronder de grond is weggeslagen of wat dan ook. Een verschuiving van het spoorquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar wat moet ik me voorstellen bij een spoorverzakking? gewoon een stuk dat de grond in is gezakt?
twitter:112Twente twitterde op woensdag 29-06-2011 om 10:03:19LET OP: Dood hert gemeld op de A1 hmp 139,3 Linker rijbaan. Hengelo richting Amsterdam na knooppunt Buren. (via RasEnschede) reageer retweet
ja, jij welquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:08 schreef Mdrop het volgende:
Nou stage verslagen klaar en nu wachten op leraar.... Vakantie of niet...
ah, dat is een voordeel voor mij; vakantie is echt vakantiequote:Op woensdag 29 juni 2011 11:05 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Vakantie staat gelijk aan werken, maar dan tenminste geen verslagen enzo meer...
Tja als student zul je toch ergens het geld vandaan moeten halen, die 5 weken werken heb ik echt wel nodigquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:07 schreef ReMcOrE het volgende:
ah, dat is een voordeel voor mij; vakantie is echt vakantie(maar hierna nog wel eerst 4 weken werken)
Inderdaad.quote:
nijnja edit..quote:
Op een paar flitsen en 2MM water was er niets te bekennen in albergenquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:42 schreef sjoemie1985 het volgende:
wat een onweer en windstoten en regen gisteravond tussen 22:00 en 00:00
toen ik nog op saxion zat was ik altijd drukker in m'n vakantie dan tijdens schooltijdquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:10 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Tja als student zul je toch ergens het geld vandaan moeten halen, die 5 weken werken heb ik echt wel nodig.
[..]
Inderdaad.
Dat zal best, heb ik al van meer mensen gehoord. Kijken waar ik dan het geld vandaan ga halenquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:06 schreef rulerofdeath het volgende:
toen ik nog op saxion zat was ik altijd drukker in m'n vakantie dan tijdens schooltijd
Mijn max stufi is 92 euro dus daar haal je 4 weekenden ook niet meequote:Op woensdag 29 juni 2011 12:10 schreef ReMcOrE het volgende:
ik kreeg maximale stufi, maar ouders betaalden collegegeld (ik de boeken etc.) dus kon elke maand ruim rondkomen van de stufi en het loon van AH ging naar de spaarrekening
beide ouders werken niet, dus kreeg rond 290 euroquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:11 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Mijn max stufi is 92 euro dus daar haal je 4 weekenden ook niet mee.
Kijk dan wordt het al snel een ander verhaalquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:15 schreef ReMcOrE het volgende:
beide ouders werken niet, dus kreeg rond 290 euro
Lol bij hengelo ook al een 'Springer' dus gaat weer lekker.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Leuk, aanrijding voor Almelo. Trein voor ons was hier 'slachtoffer' van zoals ze dat noemen. Aanzienlijke vertraging verwacht. Lekker is dat.. :/
twitter:koenbouhuis twitterde op woensdag 29-06-2011 om 12:10:01En hoe komen we van hengelo naar huis? Aanrijding met een persoon dus kan niet meer verder #ellende reageer retweet
nou, had liever gehad dat m'n pa nog aan het werk was geweest!!quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:16 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Kijk dan wordt het al snel een ander verhaal.
x2quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:19 schreef Under_Score het volgende:
lol is niet echt de term die ik zou gebruiken...
Ik ken je situatie niet, maar heb het ook puur over het bedragquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:20 schreef ReMcOrE het volgende:
nou, had liever gehad dat m'n pa nog aan het werk was geweest!!
Oeps, okequote:Op woensdag 29 juni 2011 12:19 schreef Under_Score het volgende:
lol is niet echt de term die ik zou gebruiken...
vader heeft reuma (fibromyalgie) en botontkalking; is al bijna 20 jaar bij huis...quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:24 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik ken je situatie niet, maar heb het ook puur over het bedrag.
Wierden, altijd leuk!!quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Moesten uitstappen in Wierden. Sta hier nu te wachten op een bus naar Almelo.
Oke, dan snap ik je reactie inderdaad!quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:28 schreef ReMcOrE het volgende:
vader heeft reuma (fibromyalgie) en botontkalking; is al bijna 20 jaar bij huis...
maar klopt, dat bedrag van jou is niet zodanig dat je niet hoeft te werken
Dat duurt nog even....twitter:112Twente twitterde op woensdag 29-06-2011 om 12:45:56Op dit moment geen treinverkeer van en naar Almelo mogelijk vanwege een aanrijding met een persoon bij Station Almelo. Rond 15:00 verholpen. reageer retweet
Ja, binnen nu en 3 kwartier is er een bus..quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:49 schreef Mdrop het volgende:
Dat duurt nog even....twitter:112Twente twitterde op woensdag 29-06-2011 om 12:45:56Op dit moment geen treinverkeer van en naar Almelo mogelijk vanwege een aanrijding met een persoon bij Station Almelo. Rond 15:00 verholpen. reageer retweet
quote:
Ik wens je sterkte. Gelukkig is het vandaag niet zo warm als het gisteren was, dat zou hel zijnquote:
Ja, gelukkig valt de temperatuur mee. Maar vind dit echt niet grappigquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wens je sterkte. Gelukkig is het vandaag niet zo warm als het gisteren was, dat zou hel zijn
quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:27 schreef ReMcOrE het volgende:
vergeleken met gisteren is het vandaag echt een verademing qua temperatuur
quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar vind dit echt niet grappig
Is het ook nietquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, gelukkig valt de temperatuur mee. Maar vind dit echt niet grappig
quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:20 schreef haakon het volgende:
Zo weer van de tandarts. Niets aant handjeEn ook niet aant tandje
Jij grapjasquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:20 schreef haakon het volgende:
Vetquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:23 schreef rulerofdeath het volgende:
heey volk
m'n computer start ook weer normaal op
en ik heb m'n soldeerapparaat binnen.
[ afbeelding ]
weller WS81
Je eerste of laatste tandje?quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:20 schreef haakon het volgende:
Zeker wel. Jij dan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Heb je wel eens meer te melden dan alleen 'zo' ?
Geeft toch niet! Hoe is het daar? nog warm?quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik zag je post na je standaard 'zo' post niet. Sorry.
Gelukkig niet!quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:13 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Geeft toch niet! Hoe is het daar? nog warm?
Goedenavond Nathquote:
blijft leukquote:
Monty Python humor, heerlijkquote:
ja, jij welquote:Op donderdag 30 juni 2011 09:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heul niet, heb morgen weekend zo rond 12:00
trainen waarvoor?quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uhu. Lekker trainen dit weekend
Voor de Dodentocht.quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
trainen waarvoor?ik vanavond laatste training voor de zomerstop (tot 1 september)
Wandelhapeningquote:Op donderdag 30 juni 2011 09:51 schreef ReMcOrE het volgende:
"jaarlijkse wandelhapening door drie Vlaamse provincies (100km)"?
Ja dat snap ik ook welquote:Op donderdag 30 juni 2011 10:02 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb het ook alleen maar van Google hoor
i know, maar wilde het toch even benadrukkenquote:Op donderdag 30 juni 2011 10:03 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel, maar dat woord
.
Ja, die.quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
"jaarlijkse wandelhapening door drie Vlaamse provincies (100km)"?
henrikequote:
zo, goed bezig!quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
@Remco;
Zondag ga ik Zwolle - Nijverdal lopen,
Week daarop Meppel - Nijverdal
Week daarop Barneveld - Nijverdal
Dan Nijmegen - Nijverdal
En ik wil Enschede - Nijverdal nog een keer lopen
Jij liever dan ikquote:Op donderdag 30 juni 2011 10:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dan Nijmegen - Nijverdal
Pak de auto man! stukken sneller.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hen![]()
@Remco;
Dan Nijmegen - Nijverdal
zelfs het OV is snellerquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Pak de auto man! stukken sneller.
Uhu, maar lopen vind ik nou eenmaal leukquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Pak de auto man! stukken sneller.
muziekje op onderweg?quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uhu, maar lopen vind ik nou eenmaal leuk
Uiteraard. Ben nog aan het zoeken naar een mp3-speler met een lange batterijduurquote:
is een mp3-speler op batterijen + losse batterijen qua kostprijs geen optie?quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uiteraard. Ben nog aan het zoeken naar een mp3-speler met een lange batterijduur
Kom uit op iPod'sMaar die zijn duur
Ja, daar zit ik dus ook naar te kijken. Maar die zijn moeilijker te krijgenquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
is een mp3-speler op batterijen + losse batterijen qua kostprijs geen optie?
wat is je budget dan? en hoeveel GB zoek je?quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, daar zit ik dus ook naar te kijken. Maar die zijn moeilijker te krijgen
Tsja, wat zullen we zeggen. 50 euro? Toch wel minimaal 2 (liever 4) GBquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat is je budget dan? en hoeveel GB zoek je?
maximaal ¤ 60 en 4-8 GB; http://www.mp3shop.nl/keu(...)s=60&1943%5B%5D=5863quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja, wat zullen we zeggen. 50 euro? Toch wel minimaal 2 (liever 4) GB
Accuquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maximaal ¤ 60 en 4-8 GB; http://www.mp3shop.nl/keu(...)s=60&1943%5B%5D=5863
maximaal ¤ 50 is niet veelhttp://www.mp3shop.nl/keu(...)s=50&1943%5B%5D=5862
(niet gekeken of het accu of batterij is)
denk dat je met je budget/eisen ook niet ontkomt aan een accuquote:
Denk het niet, eerlijk gezegd. Maar een mp3-speler die het 10 uurtjes op een accu doet, is gewoon niet genoegquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
denk dat je met je budget/eisen ook niet ontkomt aan een accuvraag me af of mp3-spelers met batterijen überhaupt nog gemaakt worden
http://www.mp3shop.nl/pro(...)p-fm-4-gb-black.htmlquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Denk het niet, eerlijk gezegd. Maar een mp3-speler die het 10 uurtjes op een accu doet, is gewoon niet genoegen in 't bos heb ik geen oplader bij me
Mja, denk dat ik toch uitkom op iets van een iPod Nano 4Gquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
http://www.mp3shop.nl/pro(...)p-fm-4-gb-black.html
gaat 15 uur mee volgens de specificaties
bestaan die in 4GB?quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, denk dat ik toch uitkom op iets van een iPod Nano 4G
Schijnen geweldige batterijlevensduren te hebben
Ik heb nog wel een oude mp3speler die je kunt gebruiken. op batterijen.quote:
Heel lief, maar haal er liever zelf eenquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:49 schreef norich het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een oude mp3speler die je kunt gebruiken. op batterijen.
oke, no prob.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heel lief, maar haal er liever zelf een![]()
U_S heeft een huis gekocht?quote:
hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:52 schreef GimmeGore het volgende:
![]()
Mijn buren denken dat ik een nazi ben
jawohl, eindelijk alles rond. morgen de overdracht. nu vast beginnen met inpakkenquote:
ach, denken mensen ook wel is van mij, terwijl ik een buitelander als zwager heb, zelf buitenlands bloed heb en mijn neefje en nichtje moslim zijn.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:52 schreef GimmeGore het volgende:
![]()
Mijn buren denken dat ik een nazi ben
linkje/foto's van je nieuwe crib? en hartstikke tof man!quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:55 schreef Under_Score het volgende:
[..]
jawohl, eindelijk alles rond. morgen de overdracht. nu vast beginnen met inpakken
ledenwerfactiequote:Op donderdag 30 juni 2011 15:58 schreef GimmeGore het volgende:
Ik heb een Nederlandse vlag voor het raam hangen.
Ik heb nl voorlopig geen geld voor een luxaflex ofzo, want die zijn best prijzig als ze breder moeten zijn dan 2m20, dus daar moet ik voor sparen.
Komt er gisteren een "buurman" naar me toe waarvan ik altijd al het idee had dat hij nogal rechts is (gezien zijn kleding enzo) vraagtie: Ben jij toevallig ook lid van Voorpost? Ja, omdat je die vlag voor je raam hebt hangen...
OMG NAZIquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
wij hebben ook een nederlandse vlag hangen...hehe. Omdat ik geslaagd ben met een dikke 8![]()
wisten we dat al?quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
wij hebben ook een nederlandse vlag hangen...hehe. Omdat ik geslaagd ben met een dikke 8![]()
zal morgen wat foto's maken. meeste is al klaar, alleen de vloer even opschuren denk ik, die ziet er wat versleten uit. en wat laminaat in de keuken slingeren, verder is alles zo goed als klaar.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
linkje/foto's van je nieuwe crib? en hartstikke tof man!moet je nog veel klussen?
pics van hoe jij laminaat de keuken in slingertquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:11 schreef Under_Score het volgende:
[..]
zal morgen wat foto's maken. meeste is al klaar, alleen de vloer even opschuren denk ik, die ziet er wat versleten uit. en wat laminaat in de keuken slingeren, verder is alles zo goed als klaar.
[heeeeele foute grap]quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:14 schreef Under_Score het volgende:
zal moeilijk gaan, met 1 hand foto's maken en met de andere slingeren.
whehehe, U_S de playertquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:17 schreef Under_Score het volgende:
ik zal kijken of ik iemand kan regelen![]()
zaterdag avond in de stad maar een leuk vrouwtje regelen die een handje wil helpen met slingeren en foto's maken ofzo.
nog niet. Ik wist dat ik al geslaagd was, maar het cijfer wisten we nog niet. De docent wou ons een 9 geven maar dat kon hij helaas niet maken.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wisten we dat al?
zo nee, gefeliciteerd Marko
bierdrinken om 16.28 op donderdag? dat noem ik wel feest kerelquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:28 schreef Under_Score het volgende:
was het maar zon feest![]()
nu bierdrinkenlaters
niet maken omdat?quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
nog niet. Ik wist dat ik al geslaagd was, maar het cijfer wisten we nog niet. De docent wou ons een 9 geven maar dat kon hij helaas niet maken.
Dankje
Weet ik, maar "luxaflex ofzo" is korter dan horizontale jaloezieen, rolgordijnen, vouwgordijnen of iets dergelijksquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ledenwerfactieen er zijn ook wel goedkope varianten van die dingen hoor; Luxaflex is ook maar een merk
omdat we nog enkele kleine foutjes erin hadden. Qua gevoel wou hij ons wel een 9 geven. Maar goed, met een 8 ben ik ook enorm blijquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bierdrinken om 16.28 op donderdag? dat noem ik wel feest kerel
[..]
niet maken omdat?
ik heb zelf aan de achterkant ook rolgordijnen op een raam van meter of 3 breed (en op deur naar buiten en klein raampje daarnaast), bevalt primaquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:34 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Weet ik, maar "luxaflex ofzo" is korter dan horizontale jaloezieen, rolgordijnen, vouwgordijnen of iets dergelijks
quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
omdat we nog enkele kleine foutjes erin hadden. Qua gevoel wou hij ons wel een 9 geven. Maar goed, met een 8 ben ik ook enorm blij
vrijdag nog wat pc's afbreken, en daarna bier zoepm.
4G zijn top dingenquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mja, denk dat ik toch uitkom op iets van een iPod Nano 4G
Schijnen geweldige batterijlevensduren te hebben
quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:58 schreef GimmeGore het volgende:
Ik heb een Nederlandse vlag voor het raam hangen.
Ik heb nl voorlopig geen geld voor een luxaflex ofzo, want die zijn best prijzig als ze breder moeten zijn dan 2m20, dus daar moet ik voor sparen.
Komt er gisteren een "buurman" naar me toe waarvan ik altijd al het idee had dat hij nogal rechts is (gezien zijn kleding enzo) vraagtie: Ben jij toevallig ook lid van Voorpost? Ja, omdat je die vlag voor je raam hebt hangen...
Marion krijgt binnenkort folders en krantjes van Stormfront e.d in de brievenbusquote:
Selmaquote:
whehequote:Op donderdag 30 juni 2011 19:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Marion krijgt binnenkort folders en krantjes van Stormfront e.d in de brievenbus
je bent gewildquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:39 schreef GimmeGore het volgende:
Ik trek zulk volk aan geloof ik
Sowieso, ik werkte in Amersfoort, waar demonstreerde de NVU? juist..
Ik verhuis naar Arnhem, waar demonstreerde de NVU? Ze kwamen letterlijk voor de deur langs...
Ik woon in Enschede, ja, vul het zelf maar in....
In Arnhem kan je met de gemeenteraadsverkiezingen op zowel de CD (die bestaan nog!) als de NVU stemmen, dus ik loop daar met mijn legerkisten aan en mijn arische (toen nog) blonde lokken, wapperend in de wind door het centrum. 3x raden welke partijen aan mij vragen waar ik op ga stemmen met de gemeenteraadsverkiezingen.
Inderdaad, de CD en de NVU
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |