abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 juni 2011 @ 17:01:03 #1
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_98773939
http://www.powned.tv/nieuws/raar/2011/06/dief_blijkt_kat.html

De omgeving van San Francisco werd de afgelopen tijd geteisterd door een inbreker, die honderden misdaden op zijn naam schreef. Woedende buurtbewoners ontdekten onlangs dat het om een kat gaat.

De inbreker stal honderden bezittingen van bewoners van San Francisco. Handschoenen, handdoeken, schoenen; niets was veilig. Naar verluidt werd zelfs een complete bikini ontvreemd.

Een buurtbewoner heeft nu echter bekend dat het om haar kat gaat. Jean Chu had het dier opgehaald bij het asiel, en de kat kwam met steeds vreemdere voorwerpen thuis.

==============
Dit nieuwsbericht leek me wel toepasselijk voor in dit forum O+
Hilarisch als je hem op 1.32 ziet lopen met z'n gestolen loot _O_
pi_98774109
Haha dit was een keer op must love cats, ofzo. Mijn eigen kat Billy kan er ook wat van, gelukkig steelt hij niet van de buren :P
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_98774355
_O- _O- _O-
  dinsdag 28 juni 2011 @ 17:25:58 #4
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_98774947
Prachtig, zoals hij wijdbeens moet lopen om die doek mee te slepen, maar het ook gewoon blijft doen.

Julius hield het normaal, die bracht muizen, een rat een een mol binnen. Nu is hij vermoedelijk wel te oud en te stram om nog te jagen.

Wijlen broertje Caesar heeft een keer een dooie muis aangebracht, ik denk dat die eigenlijk van de buurpoes Tika was, maar hij heeft verder van alles aangesleept : borgringen van flesjes, van die harde plastic banden waarmee dozen versterkt worden, zo'n pluche meisjes-armbandje, en nog wat minder fris spul. Duidelijk net zo'n jacht-instinct als zijn broertje, maar niet helemaal juist gekanaliseerd.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 18:14:22 #5
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_98777201
Dit is toch best oud nieuws? Zag dit begin dit jaar ook al voorbij komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')