Kijk dat werkt bijna net zo goed als een half uurtje hard lopenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:22 schreef porsche1 het volgende:
Ik zit hier in mijn kamertje, playstation aan, tv aan en pc aan. Deur en raam pot dicht.
Ik denk dat het hier een graad of 40 is.
Verdomme bij mij druipt het zweet van mijn lichaam.
En ook nog een laptop die 'n dood veel warmte afgeeft.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:22 schreef porsche1 het volgende:
Ik zit hier in mijn kamertje, playstation aan, tv aan en pc aan. Deur en raam pot dicht.
Ik denk dat het hier een graad of 40 is.
Verdomme bij mij druipt het zweet van mijn lichaam.
Helemaal als je het scheertquote:
Bullshit, door de warmte verdampt het vocht in je lichaam, maar je valt er niet extra van af.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:23 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Kijk dat werkt bijna net zo goed als een half uurtje hard lopen.
Heb ik het over afvallen dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:33 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Bullshit, door de warmte verdampt het vocht in je lichaam, maar je valt er niet extra van af.
dat d8 ik tenminstequote:
Ow, warmlopen om het zweten is dus niet standaardquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:35 schreef Ahmad1nejad het volgende:
dat d8 ik tenminstewaarom dan de vergelijking met iets waarvan het doorgaans de bedoeling is af te vallen of de conditie te verbeteren?
Het valt in ieder geval niet te vergelijken met het zweten wat je doet tijdens het zitten op een hete zolderkamerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:36 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ow, warmlopen om het zweten is dus niet standaard?
Geen idee, maar ik geloof je graag hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:39 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Het valt in ieder geval niet te vergelijken met het zweten wat je doet tijdens het zitten op een hete zolderkamer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |