funda heeft van die mooie lijstjes met gemiddeld nkomen gemiddelde woning prijs enz , daar kun je ook wel een beetje uit afleiden wat wel en wat nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:56 schreef flowerbox het volgende:
Nee, helaas is stad Groningen geen optie voor ons. Ik zag idd op funda dat daar in de buitenwijken leuke gezinswoningen te koop zijn.
Daar weet ik ook iets beter waar je wel en niet moet zijn.
Maar in H-S nog niet
Zelf van 1973 tot 1985 in Foxhol gewoond, in de Meeuwenstraat. Was een leuk dorp met mooie huizen. Goed betaalbaar ook.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:14 schreef DinoVelvet het volgende:
Rondom Gorecht stikt het van de bejaarden(-flats) en omgeving Erasmusweg schijnt tokkie-ville te zijn.. Geen aanrader voor gezinnen wat mij betreft.
Ik zou eerder voor Sappemeer oid kiezen, woon zelf in Foxhol.
Mijn opa en oma hebben ook in Foxhol gewoond, maar kan me daar weinig van herinneren. Alleen die enorme tuin met tuinbonen en druiven e.d. Ze hebben daar tot 1996 oid gewoond denk ik :p grappigquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:53 schreef 525TDS het volgende:
[..]
Zelf van 1973 tot 1985 in Foxhol gewoond, in de Meeuwenstraat. Was een leuk dorp met mooie huizen. Goed betaalbaar ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |