abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98764066
:W Vanwege het werk van (8> gaan we binnenkort verhuizen naar de omgeving van Hoogezand-Sappemeer. Omdat we allebei niet uit die omgeving komen ben ik op zoek naar wat tips over leuke buurten waar je als gezin kunt wonen en natuurlijk waar we maar beter niet kunnen kijken voor ons nieuwe onderkomen...

Oh ja wellicht ten overvloede maar toch;
graag geen onzin-reacties. :)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_98764085
Oh solly.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  dinsdag 28 juni 2011 @ 13:49:42 #3
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_98764358
Ik zou niet te dicht bij de A7 gaan wonen.

Mijn vriend werkt overigens ook in die buurt, maar we wonen in de stad Groningen. Is voor jullie ook een optie? Via de A7 is hij zo op zijn werk. In de buitenwijken van de stad zijn vrij veel redelijk betaalbare gezinswoningen te vinden.
The love you take is equal to the love you make.
pi_98764657
Nee, helaas is stad Groningen geen optie voor ons. Ik zag idd op funda dat daar in de buitenwijken leuke gezinswoningen te koop zijn.
Daar weet ik ook iets beter waar je wel en niet moet zijn.

Maar in H-S nog niet :)
  dinsdag 28 juni 2011 @ 14:01:41 #5
545 dop
:copyright: dop
pi_98764968
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 13:56 schreef flowerbox het volgende:
Nee, helaas is stad Groningen geen optie voor ons. Ik zag idd op funda dat daar in de buitenwijken leuke gezinswoningen te koop zijn.
Daar weet ik ook iets beter waar je wel en niet moet zijn.

Maar in H-S nog niet :)
funda heeft van die mooie lijstjes met gemiddeld nkomen gemiddelde woning prijs enz , daar kun je ook wel een beetje uit afleiden wat wel en wat niet
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  dinsdag 28 juni 2011 @ 14:06:02 #6
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_98765203
Ik weet alleen dat ik er zelf niet echt graag zou willen wonen en mijn vriend, die er dus werkt, wil dat al helemaal niet. :{

Ben je in de gelegenheid om zelf te gaan kijken? Dan zou ik dat zeker doen. Ik denk dat je met een paar keer hier en daar rondrijden en rondlopen al aardig weet waar je vooral niet wil wonen. Denk ook aan de school van de kinderen en de route daar naartoe.

Er staan wel mooie, vrijstaande huizen met grote tuinen voor dezelde prijs als ons kleine kutrijtjeshuis te koop! ^O^
pi_98765558
Compagniesterpark, De Dreeven en Zuiderpark zijn heel mooi. Allemaal vrijstaand.
Tout comprendre ce n'est pas tout pardonner.
pi_98774412
@dop en bart1977; bedankt voor jullie reactie.

Ik heb idd al even gekeken naar die lijstjes op funda maar wordt er (nog) niet erg wijs uit.

@Lienekien; ik weet dat het 'vroegah' best slecht bekend stond maar volgens mij valt dat nu allemaal wel mee.

We hebben al wat huizen gezien, even checken of die in ook de genoemde buurten staan. :)
  dinsdag 28 juni 2011 @ 17:40:30 #9
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_98775637
Nee, niet omdat het slecht bekend zou staan. Ik ben gewoon heel tevreden in de stad en een dorp trekt me niet.

Hoop dat jullie iets leuks vinden!
pi_99264897
Hmm, misschien Vosholen? Hoogezand heeft, na wat ik altijd hoor, wel een slechte naam. Veel buitenlanders (uiteraard niets mis mee, wel hoe zij elke keer weer in het nieuws komen), crimineeltjes dus zelf zou ik niet dicht in het centrum gaan wonen.

Sappemeer daarin tegen is klein en schattig, vind ik :P
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.
  zondag 10 juli 2011 @ 01:28:35 #11
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_99265139
Mijn Opa en Oma wonen in de buurt van de Gorecht.. maar dat zijn bijna allemaal bejaarden volgens mij ;)
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_99291083
Rondom Gorecht stikt het van de bejaarden(-flats) en omgeving Erasmusweg schijnt tokkie-ville te zijn.. Geen aanrader voor gezinnen wat mij betreft.
Ik zou eerder voor Sappemeer oid kiezen, woon zelf in Foxhol.
  woensdag 13 juli 2011 @ 15:53:36 #13
153745 525TDS
Dat zeg ik dus.
pi_99415373
quote:
14s.gif Op zondag 10 juli 2011 20:14 schreef DinoVelvet het volgende:
Rondom Gorecht stikt het van de bejaarden(-flats) en omgeving Erasmusweg schijnt tokkie-ville te zijn.. Geen aanrader voor gezinnen wat mij betreft.
Ik zou eerder voor Sappemeer oid kiezen, woon zelf in Foxhol.
Zelf van 1973 tot 1985 in Foxhol gewoond, in de Meeuwenstraat. Was een leuk dorp met mooie huizen. Goed betaalbaar ook.
  woensdag 13 juli 2011 @ 16:27:33 #14
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_99416603
Persoonlijk zou ik er vooral niet willen wonen. Maar goed, toegegeven, doordat meer mensen die mening delen is het wel betaalbaar wonen.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
  woensdag 13 juli 2011 @ 18:12:42 #15
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_99420954
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 15:53 schreef 525TDS het volgende:

[..]

Zelf van 1973 tot 1985 in Foxhol gewoond, in de Meeuwenstraat. Was een leuk dorp met mooie huizen. Goed betaalbaar ook.
Mijn opa en oma hebben ook in Foxhol gewoond, maar kan me daar weinig van herinneren. Alleen die enorme tuin met tuinbonen en druiven e.d. Ze hebben daar tot 1996 oid gewoond denk ik :p grappig
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  vrijdag 15 juli 2011 @ 19:54:05 #16
345748 StampertjeX
Vriendje van bambi <3
pi_99513610
Veendam 10 min van hoogezand
Maar stiekem toch meer een lurker.
pi_99521166
Hoogezand - wijk Vosholen ligt dicht bij treinstation (ivm werk/kinderen studeren later) en is volgens mij nette nieuwbouwwijk. Maar heb niks met Hoogezand an sich, Sappemeer vind ik stukken gemoedelijker.

Veendam heeft mijn voorkeur niet, weinig charme in centrum en vaak ronduit vervelende sfeer door jeugd, niet mijn voorkeur om kinderen op te laten groeien.
Alleen in je dromen ben je vrij..
Pinterest: pinterest.com/jolandadj/
pi_99590912
Bedankt voor jullie reactie's! :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')