abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98762476
Hallo.
Mijn naam is Lisa.
Ik zit in een nogal vervelende situatie.
Ik heb een hele leuke jongen ontmoet via een datingsite en nu zijn we 1,5 jaar samen.
Hij woont niet in dezelfde stad als ik dus we zien elkaar vooral in het weekend en zoveel mogelijk daartussen.
Sins een tijdje praat mijn vriend heel veel over een vrouwelijke collega dat ze zo leuk en lief is etc.
Ik heb hem al een paar keer gevraagd of hij verliefd op haar is maar hij ontkent steeds.
Een maand geleden had hij een feest bij die collega thuis met nog wat mensen(ik ken ze niet en heb ze ook nooit ontmoet) en daar ging hij heen.
Wat ik opzich al vervelend vond want ik had een feest van een familielid en wou graag dat hij daar mee naar toe ging maar hij koos toch voor haar.
Die zondag dag sprak ik hem weer en kreeg een raar gevoel(vrouwelijke intuitie?)en vroeg hem of er wat gebeurd was.
Eerst ontkende hij maar daarna gaf hij toe dat hij haar gezoend had!!!.
Alleen gezoend geen sex.
Ik was natuurlijk helemaal in shock en heel boos dus heb gezegd dat hij moet kiezen tussen haar en mij en dat ik wou dat er geen contact meer zou zijn tussen hen(zij is namelijk verliefd op hem).
Hij geeft voor mij gekozen alleen heb ik het gevoel dat het niet vrijwillig was want hij wilde de VRIENDSCHAoP met haar ook niet kwijt!!.
Ik heb het gevoel dat hij haar heel erg mist want hij is weer heel erg stil en terug getrokken.
Nou ben ik eigenlijk bang dat hij doordat(als ik hem mag geloven)er geen contact meer is tussen hun dat hem juist triggerd ipv haar doen vergeten dus dat het juist averechts werkt.
Plus ik kan natuurlijk niet zien hoe hij bij haar is.
Ik weet dat zei tot seprtember op vakantie is dus dan ziet hij haar pas weer maar wat gebeurd er als het september is?
Ik had het van hem gewoon nooit verwacht(hij heeft hele erge onzekerheid problemen dus dit is zo buiten zijn aard) en hij zegt zelf ook dat hij dit nog nooit heeft meegemaakt.
Ik weet wel dat hij de hele nacht daar is geweest en pas half 9 de volgende dag is weg gegaan.
Ik weet niet wat ik moet doen zijn er nou tekenen dat hij verliefd is op haar of beeld ik het me maar in?
Ik zou graag wat advies krijgen want soms denk ik kom op lis hij heeft voor je gekozen maar soms denk ik ook het zit niet helemaal goed.
Maar dat is dan miss mijn onzekerheid,ik ben gewoon echt nog ff in de war.
Groetjes Lisa
pi_98762613
heel concreet... als hij niet bereid is de 'vriendschap' met die collega op te zeggen is en blijft het foute boel.. het blijft bij je knagen en hij kan weer in de verleiding komen.

voor mij zou het een kei harde eis zijn dat hij die relatie verbreekt, anders zou ik onze relatie verbreken

[ Bericht 92% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2011 13:12:34 ]
pi_98762640
Net gelezen hoor. Even lastig zonder enters, maar het lukt wel.

Prik eens een dag en tijdstip waarop je met hem "aan tafel" gaat zitten en hem gewoon eerlijk en direct vraagt wat hij wilt. Lucht je hart, maar maak wel duidelijk dat het zo niet kan doorgaan en dat hij moet kiezen. Succes!
  dinsdag 28 juni 2011 @ 13:16:25 #4
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_98762837
Het is over.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 13:19:22 #5
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_98762989
Effe snel erdoor heen gelezen want is niet echt lekker leesbaar. Als ie met haar gezoend heeft hebben zijn handjes ook vast op andere plekken gezeten en de hare ook. Ik had hem meteen de laan uitgestuurd.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 28 juni 2011 @ 13:20:57 #6
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_98763055
Waar werken ze? Ik wil ook wel op vakantie tot september :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 28 juni 2011 @ 13:22:56 #7
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_98763142
Wil je echt met die onzekerheid zitten? Zeker als je vriend, een "vriendschap" met haar wil houden (yeah right).

Ik sluit me aan bij de mensen die zeggen dumpen.

Je partner moet je kunnen vertrouwen en als hij al gezegd heeft dat hij gezoend heeft en hij is er de hele nacht geweest dan is er vast meer gebeurd, sorry.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 13:23:09 #8
54932 J.J.McKay
............................
pi_98763156
quote:
5s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 13:20 schreef Sjeen het volgende:
Waar werken ze? Ik wil ook wel op vakantie tot september :)
:D
het leuke en gezellige broertje van Sanger :D
  dinsdag 28 juni 2011 @ 13:24:19 #9
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_98763210
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 13:10 schreef CarltonBanks het volgende:
heel concreet... als hij niet bereid is de 'vriendschap' met die collega op te zeggen is en blijft het foute boel.. het blijft bij je knagen en hij kan weer in de verleiding komen.

voor mij zou het een kei harde eis zijn dat hij die relatie verbreekt, anders zou ik onze relatie verbreken
Dit.
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
pi_98763324
alleen zoenen, maar wel blijven slapen en pas in de ochtend vertrekken...? (dit impliciceert niet direct dat er meer is gebeurd, maar wel dat hij zich direct na die actie niet rot is geschrokken van zichzelf en meteen weg is gegaan, maar nog even heeft nagenoten ^^)

Daarnaast is hij niet uit zichzelf met dit verhaal naar jou toegekomen, maar heb jij het uit hem moeten trekken

Ook vindt/vond hij het lastig om een keuze te moeten maken en vertrouw je hem eigenlijk ook niet meer...maar gaan ze elkaar in de toekomst waarschijnlijk nog wel blijven zien omdat ze collega's zijn en zij blijft wss aan hem trekken, aangezien ze verliefd op hem is

EN hij is onzeker dus waarschijnlijk zeer gevoelig voor wat extra aandacht van vrouwen...

sjah....you do the math...
pi_98763409
Het kan gebeuren dat mensen een foutje maken in een relatie. Er is gezoend in een moment van zwakheid -- kan gebeuren. Je bent niet de eerste, en zeker niet de laatste. Dertig procent van de vrouwen gaat vreemd, vijftig procent van de mannen. Stop met dagdromen -- dit gebeurt heel vaak.

Anyway...

Ik zou nu duidelijk grenzen stellen, omdat je jezelf anders gek maakt. Wat is acceptabel voor jou, en wat niet? Ik geef een paar voorbeelden.

Bijv. hij gedraagt zich stilletjes en teruggetrokken. Lijkt mij dat dat geen leuke, romantische weekenden oplevert. Zeg dat hij beter kan thuisblijven als hij zo doet -- dat is jouw grens. Misschien alleen zaterdagavond afspreken, en dan samen iets leuks doen.

Ander voorbeeld: hij heeft het over haar. Lijkt mij vervelend, want dat maakt jezelf onzeker. Kap dat af -- zij is niet meer een gespreksonderwerp. Jouw grens: jij hoeft daar niet naar te luisteren, ga lekker een boek lezen, want dat is leuker. De rest kan hij met zijn vrienden bespreken.

Een slecht voorbeeld van een grens is, dat HIJ wat moet doen. Je kunt beter hem niet verbieden haar nooit meer te zien. Dat kun je toch niet controleren. Je kunt het wel vragen, maar ik zou er niet op doorgaan.

quote:
Nou ben ik eigenlijk bang dat hij doordat(als ik hem mag geloven)er geen contact meer is tussen hun dat hem juist triggerd ipv haar doen vergeten dus dat het juist averechts werkt.
Zou kunnen, maar je weet niet wat er in hem omgaat. Zet het van je af.

quote:
Plus ik kan natuurlijk niet zien hoe hij bij haar is.
Precies. Dus zet het van je af. Concentreer je op jouw grenzen.
quote:
Ik weet dat zei tot seprtember op vakantie is dus dan ziet hij haar pas weer maar wat gebeurd er als het september is?
Concentreer je op jouw grenzen.
quote:
Ik weet niet wat ik moet doen zijn er nou tekenen dat hij verliefd is op haar of beeld ik het me maar in?
Concentreer je op jouw grenzen.

Succes ermee. Sterkte!
Tout comprendre ce n'est pas tout pardonner.
pi_98763713
Waar heb je hulp bij nodig dan? Zijn spullen op straat gooien?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  dinsdag 28 juni 2011 @ 13:38:41 #13
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_98763897
Je kan ook gaan daten met een Fok!ker en precies hetzelfde verhaal ophangen als hij. Gaat ie meteen overstag en dat andere wijf dumpt ie. Niemand wil de shame dragen zijn vriendin te verliezen aan een forumheld.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 13:41:56 #14
8369 speknek
Another day another slay
pi_98764023
Juist omdat hij onzeker is hunkert hij naar de aandacht van haar. Zo heb je nooit iemand, zo heb je twee meisjes die je willen. Stink er dus niet in dat het verbieden het aanlokkelijker maakt, hij zoekt gewoon naar excuses om alsnog bij haar te zijn. Waarschijnlijk heeft hij wel oprecht voor jou gekozen, maar vind hij het idee te prettig (of te geil) om er afstand van te doen. Ik zou het wel blijven eisen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_98764513
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 13:34 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Waar heb je hulp bij nodig dan? Zijn spullen op straat gooien?
Heb je dat zelf wel eens gedaan? Kans is namelijk vrij groot dat het jou is overkomen, hetzij als initiatiefnemer, hetzij als slachtoffer.
pi_98764703
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 13:52 schreef bart1977 het volgende:

[..]

Heb je dat zelf wel eens gedaan? Kans is namelijk vrij groot dat het jou is overkomen, hetzij als initiatiefnemer, hetzij als slachtoffer.
Wat? Spullen op straat gooien?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_98765651
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 13:57 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Wat? Spullen op straat gooien?
Ja.
pi_98765676
Ga ook vreemd met zijn collega..
Never underestimate the predictability of stupidity
  dinsdag 28 juni 2011 @ 15:41:39 #19
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_98769687
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 14:15 schreef MissMayhem het volgende:
Ga ook vreemd met zijn collega..
Wouw, en wat schiet je daar mee op dan?

juist helemaal niets.
pi_98775042
Het is waarschijnlijk even moeilijk, maar zet hem gewoon aan de kant! Als hij genoeg van je had gehouden was hij niet vreemdgegaan met die collega.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 17:29:34 #21
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_98775138
Wat is er zo erg aan een beetje peper in een relatie, volgende keer gewoon een trio?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_98809673
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 17:27 schreef CuckooForCaca het volgende:
Het is waarschijnlijk even moeilijk, maar zet hem gewoon aan de kant! Als hij genoeg van je had gehouden was hij niet vreemdgegaan met die collega.
Aha. Het is niet mogelijk dat mensen een foutje maken in een moment van zwakte?
pi_98810028
Niet meteen overhaaste beslissingen nemen TS; geef hem ook even tijd om hier over na te denken. Het kan goed zitten, maar ook fout. Juist als hij onzeker is kunnen dit soort ' momenten van zwakte' hem overkomen (nee ik praat het niet goed). Maard at kan ook verklaren waarom hij nu zo stil is, het kan of zijn omdat hij zijn collega mist, of omdat hij zich wel realiseert wat hij heeft gedaan.

Dat zijn collega weg is is de uitgelezen mogelijkheid om hem compleet van haar af te laten keren. Ga in de vakantie veel leuke dingen doen als het goed gaat, en laat hem zien dat hij alleen jou nodig heeft.

Mocht dit niet zo uitpakken, tja, dan sluit ook ik me bij de anderen aan...
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
pi_98810225
TS, je weet niet hoe je partner denkt en wat hij precies voelt, en dus is het ook onzin wel ernaar te gaan 'raden' en op basis van dat raden je conclusies te trekken of jij 'denkt' dat hij verliefd is op een ander...

wat meestal belangrijker is het om eens te kijken waar je wél zicht op hebt en waar je zélf een inschatting kan geven en dat is over jullie relatie en verhouding tot elkaar...
vreemdgaan heeft meestal niet echt direkt wat te maken met het 'verliefd-zijn-op-een-ander'... maar daarvoor komt eerder al dat in de bestaande relatie kennelijk dingen niet helemaal 'goed' zitten...

dat los je ook niet op met een keihard 'je moet voor mij kiezen' en daarna denken dat alles weer 'goed' is als hij dat kennelijk wil doen...
vermoedelijk is jullie relatie nog steeds niet goed .... Dat is ook het probleem dat julie zouden moeten oplossen, mocht je wel willen dat je ook verder met die partner die vreemdging samenblijft, dan zal ook eerst jullie relatie weer goed moeten worden.

Overigens, in de hele openingspost staat rg weinig over hoe die relatie is, enkel dat jullie schijnbaar in verschillende steden wonen en het en 'weekend-relatie' is, aangevuld met een vaag 'en zoveel mogelijk daartussen' ...
Hoe is jullie relatie nu eigenlijk wél?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_98812242
quote:
maar wat gebeurd er als het september is?
Naief?

Je vriend heeft niet alleen moeite met het trouw zijn maar ook met het opzoeken van situaties waarin je je niet hoort te begeven als je een relatie met iemand anders hebt. Ongeschikt materiaal dus.
"Not everything that counts can be counted, and not everything that can be counted counts."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')