Ja, dat zie ik in het logje...maar wat voor snelheiden haal jij dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gebruik je wel dezelfde server als voorheen? Dat scheelt bij mij zo 5-10 Mbit/s.
Leuke app, maar het herinnert me weer aan de waardeloze koperkabel die hier ligt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:29 schreef Fendy het volgende:
Ik ben toch wel erg benieuwd naar jullie resultaten met de speedtest.net app.
Ping van 11 ms, down 20 Mbit/s en up 18 Mbit/s.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:23 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik in het logje...maar wat voor snelheiden haal jij dan?
Ik heb nog niksquote:
Uiteraard.quote:
Hmz, nee lag niet aan mijn netwerk. Wel gemerkt dat een client van Lotus Notes continue liep met admin privileges, werk enzo. Die heb ik om zeep geholpen en verwijderd en nu gaat het alweer iets beter.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ping van 11 ms, down 20 Mbit/s en up 18 Mbit/s.
Maar ik heb het hiervoor nog nooit gemeten, dus geen idee of het traag/snel/normaal isUiteraard wel iets trager dan laptop of vaste PC, maar dat lijkt me logisch voor een mobiele telefoon.
Is je netwerk niet gewoon bezet door andere dingen, waardoor je mindere snelheden haalt?
Nieuwsgierig? Als ie maar iets van 3Mb is dan lurk ik em wel via 3G binnenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:24 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Wat maakt dat dan weer uit?
hoelang zit er garantie op eigenlijk?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:07 schreef HiDiHo het volgende:
Even een compliment voor de service van HTC![]()
Mijn tel las de sim kaart niet meer. Dinsdag een telefoon nummer van HTC gebelt.
Woensdag ochtend kwamen ze hem ophalen en volgens de tracker ligt ie nu(Vrijdag) in reparatie.
Nu nog even afwachten........
De service is top iig
Niet langquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:00 schreef Rijstbal het volgende:
Dit wordt wrs mijn volgende telefoon. Kan iemand mij vertellen hoelang de batterij mee gaat?
Dat ben ik al gewend. Heb nu een Iphone 3G. Die is binnen 8 uurtjes (na veel gebruiken) al leegquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Niet langeen uur of 16 bij die van mij
Nou ja, niet lang dus. Ik had ook een iPhone 3g hiervoor, die batterij was er na 2 jaar beter aan toe dan deze in nieuwe staat. Groot nadeel van een verder fantastisch toestel, wat mij betreft.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:14 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Dat ben ik al gewend. Heb nu een Iphone 3G. Die is binnen 8 uurtjes (na veel gebruiken) al leeg
2 jaar uiteraard.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
hoelang zit er garantie op eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |