SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:12 schreef Ripley het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het wel houtsnijden hoor. Een font heeft een eigen uitstraling en voor je zakelijke communicatie wil je niet dat die kleuterachtig is. Tenzij je een kinderboerderij hebt of zo
Eensquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:12 schreef Ripley het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het wel houtsnijden hoor. Een font heeft een eigen uitstraling en voor je zakelijke communicatie wil je niet dat die kleuterachtig is. Tenzij je een kinderboerderij hebt of zo
Over gruwelijke lettertypes gesproken...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:12 schreef Memento-Mori het volgende:
nee duh wijsneuzen op de uni is het altijd times new roman natuurlijk
Hadden mensen vroeger ook commentaar als iemand zijn handschrift "kinderlijk" was?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:12 schreef Ripley het volgende:
[ afbeelding ]
Mja, voor professioneel gebruik is het een kansloos font.... maar om het nou te gaan haten en bashen, dat is best kansloosquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:12 schreef Ripley het volgende:
[ afbeelding ]
ja dat moet hequote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Over gruwelijke lettertypes gesproken...
Voor de typemachine schreef iedereen netjesquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hadden mensen vroeger ook commentaar als iemand zijn handschrift "kinderlijk" was?
En mensen mij maar uitlachen dat ik in de polder woon....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uhu, mijn auto móet die bowlingballen gewoon weerstaan
Kan jij ook niets aan doen, maar ik vind het zo'n stom lettertypequote:
Laten we dat eens niet doen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik vind persoonlijk dat de keuze voor het font belangrijk is, maar nog belangrijker is dat het taalkundig klopt. Laten we daar eens beginnen!
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:12 schreef Ripley het volgende:
[ afbeelding ]
Wel grappig dat de tekst opeens anders op het papier geprint is en dat de deur veranderd is....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
bij mij gaat het om de inhoud, niet het lettertype.
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
bij mij gaat het om de inhoud, niet het lettertype.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En mensen mij maar uitlachen dat ik in de polder woon....
Hoekhuis met oprijlaan en garage.... en dat voor een prijs waar je in Amsterdam niet eens een parkeerplek van kan kopen!![]()
* Spezza19 vindt het wel prima hier
Maar dan woon j wel in de polder.
Ja. Als je als een mongool schreef kreeg je met de liniaal.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hadden mensen vroeger ook commentaar als iemand zijn handschrift "kinderlijk" was?
Tucht!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Als je als een mongool schreef kreeg je met de liniaal.
Op de lagere school leerden we met van die lelijke hanenpoten schrijven. Dat heb ik snel afgeleerd.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:21 schreef CherryLips het volgende:
Ja. Als je als een mongool schreef kreeg je met de liniaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |