Blame Google.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 03:32 schreef Boterhamzakje het volgende:
Lol dat heb ik nog nooit eerder gezien zo
Jaquote:
Bijgewerkt in OPquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 03:31 schreef Specularium het volgende:
Wat ik zei, iets nutteloos van de blokker, zo;n designpoppetje dat schommelt.
Of iets met bergbeklimmen.
Slaap ze zakjequote:
Dat is wat je ziet, radio schotels, maar wat is het exact?quote:
Sattelite dishes.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 03:38 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Dat is wat je ziet, radio schotels, maar wat is het exact?
Post anders een foto van je poenie, ik weet zeker dat 95% van de FOK!kers niet weten wat dat isquote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:48 schreef MissVanity het volgende:
Goedemorgen?
Gister had Kaasmaniak gelijk. Het ding heet een ladycare en is inderdaad tegen overgangsklachten
Shapeshifter?? Nieuwe? Of lig je nog te slapen?
Waarschijnlijk niet. Behalve als t een meisjesfokker is.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Post anders een foto van je poenie, ik weet zeker dat 95% van de FOK!kers niet weten wat dat is
De meest 'meiden' op FOK! hebben zo'n gigantische pens dat ze die ook niet zien hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:55 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Behalve als t een meisjesfokker is.
Die hebben dat bij zichzelf gezien
Ik moest lachen! Is dat echt zo?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
De meest 'meiden' op FOK! hebben zo'n gigantische pens dat ze die ook niet zien hoor...
Ik heb ook geen fobo!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja, waarom denk je dat de meeste geen fobo of een fobo zonder foto's hebben
Ik lieg nooit...
Ja eigenlijk welquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:18 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik heb ook geen fobo!Denk je nu dat ik ook zo dik ben dat ik mijn poenie niet kan zien?
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel
Nja aan de andere kant, ik heb ook geen foto's in mijn fobo, maar dat heeft weer een andere reden
Topic laag iqquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:41 schreef MissVanity het volgende:
[..]! Jij bent best gemeen wist je dat!
Ik ben helemaal niet zo dik dat ik mijn eigen poenie niet kan zien!
Ik heb geen foto's omdat daarom! (Te veel moeite om foto's op fobo te zetten)
En daarbij gaat het niemand wat aan hoe ik eruit zie.
Al staan er wel foto's van mij in het topic laag iq
Dat is een topicquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Topic laag iq? wat is dat
?
Ik ben ook niet dik, maar wel 90kgkomt ook omdat ik 1.90 ben haha.
Het topic is wegquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:58 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Dat is een topic
Ik ben 1.60 precies! Groot he?
Ik weeg 60 kilo.
Ik ben momenteel aan het balen omdat ik mijn postgeschiedenis niet kan verwijderen...
Pics van jou?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:07 schreef MissVanity het volgende:
Klein maar fijn
Ik kan onzeker zijn over een hoop dingen.
Maar dat ik klein ben vind ik alleen maar leuk
Ik kan super goed voordringen. Mensen vinden me schattig.
Niemand is lang boos op me! Hahah.
En ik kan superhoge hakken dragen en dan zijn de meeste mannen nog steeds groter dan ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ben je schattig!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm met feestjes / voorstellingen en optredens lijkt het me verdomd lastig...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:07 schreef MissVanity het volgende:
Klein maar fijn
Ik kan onzeker zijn over een hoop dingen.
Maar dat ik klein ben vind ik alleen maar leuk
Ik kan super goed voordringen. Mensen vinden me schattig.
Niemand is lang boos op me! Hahah.
En ik kan superhoge hakken dragen en dan zijn de meeste mannen nog steeds groter dan ik.
Je hebt een moslimvriendjequote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:15 schreef MissVanity het volgende:
Ja... Misschien wel.
En dan krijg ik klappen.
Hoi.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:18 schreef Verbodsbord het volgende:
Kan de volgende het topic een keertje openen met de 'open nieuw topic'knop?
En tevens is het geen slowchattopic
Hahah! Nee.quote:
Goed! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:36 schreef Nickjuh16 het volgende:
Zo'n ding voor planten of zo. Naam even kwijt.
Ja... Of hij is te makkelijk, of te moeilijk...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:49 schreef Nickjuh16 het volgende:
Het is moeilijk om een moeilijk plaatje te vinden...
In overleg met Nickquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:49 schreef Nickjuh16 het volgende:
Het is moeilijk om een moeilijk plaatje te vinden...
Nopequote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Iets van een portemonnee / telefoonhoesje ?
Nieuwe!quote:
Natuurlijk doe ik weer mee, er moet wel een nieuwe komen om te raden natuurlijkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:24 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Nieuwe!
@Joell: Ja we zijn hier
Doe je gezellig mee?
Ohquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:38 schreef Nickjuh16 het volgende:
Ik heb het al te vaak goed; laat het de anderen maar raden.
Meisje toch.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:41 schreef MissVanity het volgende:
[..]
OhBeetje last van een hoge eigendunk?
En dan ook nog mij naar beneden halen...
Nee.quote:
Ik ben heel hard aan het huilen!quote:
Jup. Jij vond hem makkelijk terwijl iemand anders het niet wist.quote:
Ja, m'n band plakken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:49 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Jup. Jij vond hem makkelijk terwijl iemand anders het niet wist.
Dus conclusie = hij was moeilijk
Doe jij werk met fietsen ofzo dat je het zo snel wist?
Maar het is dus wel een liniaal?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:00 schreef Verbodsbord het volgende:
Ik ben opzoek naar de specifieke naam.
Een wat?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:07 schreef Verbodsbord het volgende:
Anders is het natuurlijk een breinaaldenetui.
Kloptquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:08 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Een etui voor je breinaalden
Alhoewel koker hier meer van toepassing lijkt dan etui.
Jup.quote:
Houd jij de stand ook nog bij?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:13 schreef Shapeshifter het volgende:
Dan heb ik de naam altijd verkeerd gehadEehm, nieuwe komt eraan.
Ja, het is inderdaad de LOFAR telescoop. Deze wordt gebouwd door het Nederlandse ASTRON en zal de grootste radiotelescoop zijn die ooit gebouwd is (met delen in Nederland, Duitsland, Groot-Britannie, Frankrijk en Zweden)quote:
Damn dus dat is zeg maar 1 klein deel van het geheel?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:25 schreef Shapeshifter het volgende:
[..]
Ja, het is inderdaad de LOFAR telescoop. Deze wordt gebouwd door het Nederlandse ASTRON en zal de grootste radiotelescoop zijn die ooit gebouwd is (met delen in Nederlands, Duitsland, Groot-Britannie, Frankrijk en Zweden)
[ afbeelding ]
Hoe is dat voor Neerlands trots
Juistem, in dichte toestand inbrengen, en dan rustig open draaien. Vooral effectief in de mondquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:32 schreef Shapeshifter het volgende:
Pear of Anguish. Steek je in iemands hol of andere opening en gaan
Gast.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:32 schreef Shapeshifter het volgende:
Pear of Anguish. Steek je in iemands hol of andere opening en gaan
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:44 schreef Shapeshifter het volgende:
Je kunt er met je knieen in en dan rijden?
Geheim van de kokquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:45 schreef KaasManiak het volgende:
ps. shapeshifter, wat voor mask gebruik jij dat ze niet in zoekmachines gevonden worden?
Het is een vloek, want ik moet ook steeds puzzels posten en ik heb geen inspiratie. Ja, ik weet er een, even zoeken. Wordt wel iets technisch weer. Sorry.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:47 schreef MissVanity het volgende:
Shape, jij bent veel te goed
We hebben niet eens een kans tegen jou!
Haha, ja! Het is de IBM 305 RAMAC, 's werelds eerste harde schijf: http://en.wikipedia.org/wiki/IBM_305_RAMAC. Deze kon ongeveer 4.4. MB opslaanquote:
Ik zou niet durven. Ik heb daar gewoon veel verstand van!quote:
Ja, en de naam voor deze borstel is?quote:
MissVanity heeft nog niet gereageerd met dat het antwoord juist is.quote:
Wss. Lekker koud hoop ik voor hem.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:50 schreef Shapeshifter het volgende:
F4T4L_3RR0R I choose you... Of staat hij nog onder de douche?
Jaja! Jij wil ook wel!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |