Op je werk moet je ook werken!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik had even een scrollmomentje op het werk met dank aan die foto's
[stroekie]Je bureau scrolde omhoog?[/stroekie]quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik had even een scrollmomentje op het werk met dank aan die foto's
Gewoon The Vampire Diaries maar dan met wolven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This is SO not me!
![]()
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:11 schreef Ang3l het volgende:
Ik weet niet of het t weer is of t vriendje, maar de icequeen smelt....Whaha jij hebt het zooo zwaar te pakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This is SO not me!
![]()
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:11 schreef Ang3l het volgende:
Ik weet niet of het t weer is of t vriendje, maar de icequeen smelt....Het maakt je jaren jonger dan dat je bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This is SO not me!
![]()
.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Hij sms'te net ook dat ie met een huge ass smile door 't huis liepquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:14 schreef Steve het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als iemand zoiets voor me doet..
Vlinder...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij sms'te net ook dat ie met een huge ass smile door 't huis liep![]()
inderdaad, griezelig gewoonquote:
Toen ik mijn G_L nog niet zo lang kende, logeerde ik een weekend in het huis van zijn ouders, die waren een week weg maar wisten wel dat ik kwam logeren. Toen heb ik de keuken daar schoon gemaakt tot een aanvaardbaar niveau, later hoorde ik van zijn moeder dat de keuken nog nooit zo schoon was geweest.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja precies, dat ie ff zijn ontbijtbordje in de vaatwasser zette en dacht "Laat ik de andere borden er ook ff inzetten", mij best. Maar dit alles bij elkaar en dan serieus mijn hele kast opnieuw ingedeeld (en dus eerst alles er uit gehaald etc) ........... Hell to the no!
De kans dat je eraf valt terwijl de zon schijnt is groter dan een blikseminslag oid.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:10 schreef Great.Expectations het volgende:
Is het gevaarlijk om op het balkon te blijven zitten met dit onweer?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |