Toen ik zat te kijken zei ik al "ik wou dat iedereen dat deed"quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
by far de leukste award accepting speech ever!!!!
Hij bedankt NIEMAND
en zo doet hij het vaker
Dat Book of Mormon moet toch wel iets speciaals zijn zegquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Toen ik zat te kijken zei ik al "ik wou dat iedereen dat deed"Al die obligate bedankjes, damn.
Ik vind het er wel leuk uitzien ook. En o.a. van de makers van South Park.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
Dat Book of Mormon moet toch wel iets speciaals zijn zeg
*check*quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:39 schreef Kugari-Ken het volgende:
Nou... ik hoop dat jullie helemaal blij zijn met jullie levens enzo!
Kan beter, maar er zijn leuke aanknopingspunten naar weer een blij levenquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:39 schreef Kugari-Ken het volgende:
Het kan er mee door.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:39 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik zou het niet wetenquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Mooi hoor! Wiens oog is dat? In het echt zeg maar
?
Zal wel van een stocksite komen.quote:
Zondag gaan we genieten van het leven van anderenquote:
Kun je daar geen problemen mee kijken i.v.m. copyright enzo?quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zondag gaan we genieten van het leven van anderen
Daar wordt natuurlijk gewoon voor betaald...quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:16 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Kun je daar geen problemen mee kijken i.v.m. copyright enzo?
Oh, op die manier!quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar wordt natuurlijk gewoon voor betaald...Ik heb hem niet zelf in elkaar geknutseld hoor
maar welke films?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |