Ik bedoel meer van die gastjes met lang haar, strak naar achteren gekamd, en dan met een colbertje en kakschoenen uitgaan, terwijl ze praten over politiek, de economie en de vrouwtjes.quote:
Ik geruikte net ook het woord sophysticated, vandaar.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik bedoel meer van die gastjes met lang haar, strak naar achteren gekamd, en dan met een colbertje en kakschoenen uitgaan, terwijl ze praten over politiek, de economie en de vrouwtjes.
Vandaar mijn inspiratie om dat woord ook te gebruiken. Maar was geen getroll ofzoquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:41 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Ik geruikte net ook het woord sophysticated, vandaar.
Dat van tuxxx wel, maar daar let ik al niet eens meer op.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vandaar mijn inspiratie om dat woord ook te gebruiken. Maar was geen getroll ofzo
en kutmuziek/dj, hele tijd afwisselen van stijlen wat echt nergens op slaat en het is de enige toko in den bosch waar niet binnen gerookt mag wordenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Da's voor tokkies die denken sophisticated te zijn. Serieus, wat een sfeer daar
Nee, jij praat altijd met van die achterlijke woorden, dat is irritant.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:48 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Dat van tuxxx wel, maar daar let ik al niet eens meer op.
Ja, en de biertjes zijn echt ieniemie en de prijzen weer huge, in vergelijking met andere kroegen. Nee, ik kom daar niet meer. Zaterdag waren we er na 15 minuten weer weggegaanquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
en kutmuziek/dj, hele tijd afwisselen van stijlen wat echt nergens op slaat en het is de enige toko in den bosch waar niet binnen gerookt mag worden
Ik kan niets anders dan lachen om deze post.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee, jij praat altijd met van die achterlijke woorden, dat is irritant.
Neequote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:50 schreef kutkabouterin. het volgende:
BDH, is Ron.Jeremy een trollaccount van jou?
Dan heb je nog veel te doen als je al die gekke woorden die hij gebruikt moet leren.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vandaar mijn inspiratie om dat woord ook te gebruiken. Maar was geen getroll ofzo
Standaardquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:51 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Ik kan niets anders dan lachen om deze post.Hulde. Je hebt een nieuwe standaard gezet qua domheid. Het is echt ongelooflijk.
Ik zeg nergens dat ik ze moest lerenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan heb je nog veel te doen als je al die gekke woorden die hij gebruikt moet leren.
Je probeert uit alle macht te verbloemen dat je het eigenlijk niet leuk vindt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:51 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Ik kan niets anders dan lachen om deze post.Hulde. Je hebt een nieuwe standaard gezet qua domheid. Het is echt ongelooflijk.
quote:
Dat zijn geen Engelse kakwoorden knurft.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Standaardqua
ongelooflijk
wat een woorden in deze post
_!
hij moet mij wel hebben, dus zou zo maar kunnen :pquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
NeeMijn enige trollaccount was toen bijdevoet
Ja precies.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
hij moet mij wel hebben, dus zou zo maar kunnen :p
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat zijn geen Engelse kakwoorden knurft.
Paradequote:
Ik moet jou toch nooit hebben jongequote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
hij moet mij wel hebben, dus zou zo maar kunnen :p
Mooi om te zien dat niemand doorheeft dat ik overal schijt aan heb.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:56 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Ja precies.
[..]Mooi om te zien dat je niet eens doorhebt hoe hard BDH jou hier loopt te trollen en uit te lachen.
de meest linkse van het rijtje, nooit komen dusquote:
Maar wel gewone woorden die gewone mensen gebruiken hoor. Maarja, Boschveld, daar kom je niet verder dan: 'ej kuthoer komt es ff aan me pik zuige swa of ik prik je'quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat zijn geen Engelse kakwoorden knurft.
Links is nooit goed neequote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
de meest linkse van het rijtje, nooit komen dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |