Ohja, dat zeiden ze.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:44 schreef yosander het volgende:
[..]
's Avonds gaat het toch regenen, onweren, stormen ALLES?
Haha, ga maar met twee vrienden. Maar moet je wel helemaal naar Zwolle komen rijden.
Allicht. Derde toetsenbord van deze week ben ik mee bezig.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:45 schreef Dastan het volgende:
Je druk maken om mensen op het wereldweb. Zitten jullie ook hard te tikken en met rode hoofden te lezen?
Ja. Ik ben verbrand.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:45 schreef Dastan het volgende:
Je druk maken om mensen op het wereldweb. Zitten jullie ook hard te tikken en met rode hoofden te lezen?
Boeiend. Ken lui die een dikke laptop krijgen voor hun slagen. Ook al hebben ze die niet per se nodig voor hun studiequote:
Ja, wat is er?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:43 schreef Heroinjunk het volgende:
Heeft er hier iemand nog meer verstand van kutten met Android?
Ach, 't is wat overdreven. Maar ik maak me er niet druk om.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:46 schreef yosander het volgende:
[..]
Boeiend. Ken lui die een dikke laptop krijgen voor hun slagen. Ook al hebben ze die niet per se nodig voor hun studie.
Bedenk nu dat je van ieder familielid zoiets zou krijgenquote:Op maandag 27 juni 2011 22:46 schreef yosander het volgende:
[..]
Boeiend. Ken lui die een dikke laptop krijgen voor hun slagen. Ook al hebben ze die niet per se nodig voor hun studie.
Oja, hoe chillquote:Op maandag 27 juni 2011 22:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ohja, dat zeiden ze.
Maar OV dit dat, intercity vanuit Utrecht.
NOU EN.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:47 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Bedenk nu dat je van ieder familielid zoiets zou krijgen
Mensen maken graag overal een probleem van.quote:
Ik moet me inhouden om hem niet nog een keer te makenquote:Op maandag 27 juni 2011 22:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mensen maken graag overal een probleem van.
Ja, maar ik weet de weg niet meer, ben er maar een keer geweest.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:47 schreef yosander het volgende:
[..]
Oja, hoe chill.Centrum is prima te doen vanaf 't station
Kan er niet mee omgaaaanquote:Op maandag 27 juni 2011 22:47 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Meh, vind het unlockscherm zoals die nu is ook al wel primo.
Leuke grapn.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mensen maken graag overal een probleem van.
Hilarische grap inderdaad, behalve dat het geen grap is.quote:
Ik doelde op 'probleem'.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hilarische grap inderdaad, behalve dat het geen grap is.
met je vinger zo'n balkje wegschuiven is ook wel erg lastigquote:Op maandag 27 juni 2011 22:48 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet de weg niet meer, ben er maar een keer geweest.Plus het is scary.
[..]
Kan er niet mee omgaaaan
EN ZE BLIJVEN KOMENquote:Op maandag 27 juni 2011 22:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hilarische grap inderdaad, behalve dat het geen grap is.
Vriend van me komt ook met de trein, of ik fiets via het station richting de stad. Haha, maar we meeten sowieso nog wel een keerquote:Op maandag 27 juni 2011 22:48 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet de weg niet meer, ben er maar een keer geweest.Plus het is scary.
[..]
Kan er niet mee omgaaaan
Ik vind het gewoon niet fijn klaar. Kan toch.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:49 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
met je vinger zo'n balkje wegschuiven is ook wel erg lastig
Ja, ik zal wel eens denken, misschien verzamel ik wel de moe.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:50 schreef yosander het volgende:
[..]
Vriend van me komt ook met de trein, of ik fiets via het station richting de stad. Haha, maar we meeten sowieso nog wel een keer.
Ik was alweer vroeg op, het voelt best laatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |