Dan negeer je hem gewoon.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:39 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Het is gerechtvaardigd, computerprobleem is gewoon
Precies, 1000 euro van alleen je oom is echt van de gekken.quote:
Ja wel goed, alleen niet veel gegeten. Veeeeel te warm! Morgen weer een.quote:
Ja die warmtequote:Op maandag 27 juni 2011 22:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja wel goed, alleen niet veel gegeten. Veeeeel te warm! Morgen weer een.Alleen ik weet niet wat ik overdag moet doen.
Duizend dollar.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:41 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Precies, 1000 euro van alleen je oom is echt van de gekken.
Dat is wat ik in totaal, dus van iedereen inclusief laptop heb gekregen
125 euro en 1000 dollar is een wereld van verschil.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:41 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik heb 125 euro in totaal gekregen, maar daarom geloof ik computerprobleem nog wel.
No shit, maar dat is geen reden om het niet te geloven.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
125 euro en 1000 dollar is een wereld van verschil.
Je kan ook overal een probleem van maken.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
125 euro en 1000 dollar is een wereld van verschil.
Het komt een stuk ongeloofwaardiger over. Beter geformuleerd. Tevreden?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:42 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
No shit, maar dat is geen reden om het niet te geloven.
Een computerprobleem welteverstaan.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je kan ook overal een probleem van maken.
Ja, morgen wordt het nog warmer.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:41 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja die warmte. Ga morgen mee terrasje pakken dit dat
Weinig, maar hij doet er zo opschepperig overquote:Op maandag 27 juni 2011 22:42 schreef Ezell het volgende:
Serieus, wat boeit het nou wat een ander heeft gekregen.
Precies.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:43 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Weinig, maar hij doet er zo opschepperig over
Dat van dat geld had op zich nog wel gekund, maar in combinatie met de rest van zijn posts? Plus al die onzin die hij in de rest van de topics gezegd heeft?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:42 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
No shit, maar dat is geen reden om het niet te geloven.
Cabaret niks voor je?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:43 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Een computerprobleem welteverstaan.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou en, laat hem lekker. Je bent niet verplicht om zijn berichtjes te lezen.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:43 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Weinig, maar hij doet er zo opschepperig over
Pas maar op hoor, niet zo vuig praten over de mods. Anders krijg je er nog een noot bij. Jij boefje.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:43 schreef Etsu het volgende:
Maar hou maar over op met praten over hem, want dat vindt Maraca niet lief en krijg je ook 2 notes omdat ze niet met dat systeem kan omgaan.
's Avonds gaat het toch regenen, onweren, stormen ALLESquote:Op maandag 27 juni 2011 22:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, morgen wordt het nog warmer.Misschien 's avonds even zwemmen in de Lek.
Ja best, maar ik ken toch helemaal niemand!
Ja, of ze gooit er een slotje op. Kunnen we nadenken.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:43 schreef Etsu het volgende:
Maar hou maar over op met praten over hem, want dat vindt Maraca niet lief en krijg je ook 2 notes omdat ze niet met dat systeem kan omgaan.
ben jij een kloon van swarmahoerquote:Op maandag 27 juni 2011 22:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nou en, laat hem lekker. Je bent niet verplicht om zijn berichtjes te lezen.
Hij is niet verplicht om er zo over te doenquote:Op maandag 27 juni 2011 22:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nou en, laat hem lekker. Je bent niet verplicht om zijn berichtjes te lezen.
Ik weet het wel zekerquote:
Goed bezigquote:Op maandag 27 juni 2011 22:43 schreef Etsu het volgende:
Duizend dollar.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:45 schreef yosander het volgende:
Gaat dit nog steeds over die 1000 euro?!
1000 dollar!@!@quote:Op maandag 27 juni 2011 22:45 schreef yosander het volgende:
Gaat dit nog steeds over die 1000 euro?!
Bingo.quote:
Ohja, dat zeiden ze.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:44 schreef yosander het volgende:
[..]
's Avonds gaat het toch regenen, onweren, stormen ALLES?
Haha, ga maar met twee vrienden. Maar moet je wel helemaal naar Zwolle komen rijden.
Allicht. Derde toetsenbord van deze week ben ik mee bezig.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:45 schreef Dastan het volgende:
Je druk maken om mensen op het wereldweb. Zitten jullie ook hard te tikken en met rode hoofden te lezen?
Ja. Ik ben verbrand.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:45 schreef Dastan het volgende:
Je druk maken om mensen op het wereldweb. Zitten jullie ook hard te tikken en met rode hoofden te lezen?
Boeiend. Ken lui die een dikke laptop krijgen voor hun slagen. Ook al hebben ze die niet per se nodig voor hun studiequote:
Ja, wat is er?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:43 schreef Heroinjunk het volgende:
Heeft er hier iemand nog meer verstand van kutten met Android?
Ach, 't is wat overdreven. Maar ik maak me er niet druk om.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:46 schreef yosander het volgende:
[..]
Boeiend. Ken lui die een dikke laptop krijgen voor hun slagen. Ook al hebben ze die niet per se nodig voor hun studie.
Bedenk nu dat je van ieder familielid zoiets zou krijgenquote:Op maandag 27 juni 2011 22:46 schreef yosander het volgende:
[..]
Boeiend. Ken lui die een dikke laptop krijgen voor hun slagen. Ook al hebben ze die niet per se nodig voor hun studie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |