en terecht ook, hoer dat het is!quote:Op maandag 27 juni 2011 22:07 schreef BeffJeck het volgende:
Met zo'n broer of zus zou ik ook depressief worden.
Ze verdient hetquote:Op maandag 27 juni 2011 22:10 schreef Ikbenserieus het volgende:
TS, wat ongelofelijk wreed om haar op zo'n manier te behandelen.
ach kan je het niet aan schatquote:Op maandag 27 juni 2011 22:15 schreef stevenmac26 het volgende:
door dit soort kankertopics word ik depressief
what should of happened then?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:16 schreef Nickjuh16 het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen.
Derhalve kankertopic.
en ja, ze heeft zich ook een keer expres gesneden met glas. gek kut wijfquote:Op maandag 27 juni 2011 22:16 schreef Internepper het volgende:
Draagt je zusje ook zwarte kleding? Misschien heeft ze verkeerde vriendjens.
Waar blijven de pics..quote:Op maandag 27 juni 2011 22:19 schreef Thunderking het volgende:
Ik deel mijn mening en heb daar recht op.u mad bro?
quote:Op maandag 27 juni 2011 22:07 schreef BeffJeck het volgende:
Met zo'n broer of zus zou ik ook depressief worden.
quote:Op maandag 27 juni 2011 22:16 schreef Nickjuh16 het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen.
Derhalve kankertopic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Darkraver?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:53 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Koel man ik doe ook pillenn. plurr xd lekker spacen op darkraver.
wat is er dan precies niet gebeurd?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:54 schreef summer2bird het volgende:
TS is een aandachtshoer/troll die met zo'n soort topic reacties probeert uit te lokken.
gefeliciteert TS, is je gelukt.
En euh, pics or it didn't happen.
quote:Op maandag 27 juni 2011 23:02 schreef Ritmo het volgende:
Wat een achterlijk topicIk hoop dat jij ooit zelf zo ontzettend depressief wordt dat je dood wilt.
Gast, jij verward een (zware) depressie met aanstellerij/een dipje. Dat zijn 2 verschillende dingen.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:04 schreef Thunderking het volgende:
[..]
Depressief, dat is alleen voor homo's. En jij toont geen respect tegen mensen met epilepsy met je UI.
dat doen ze zelf.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Gast, jij verward een (zware) depressie met aanstellerij/een dipje.
Gefeliciteerd met je mening maar onderschat depressiviteit niet.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:19 schreef Thunderking het volgende:
Ik deel mijn mening en heb daar recht op.u mad bro?
Ken je het gezegde: If you quit now, you'll always quit in life?quote:Op maandag 27 juni 2011 23:06 schreef TippieTop het volgende:
TS begrijpt niet dat dit een serieuze kwestie is.
Wacht maar tot je je kind, ouders of vrouw verliest en dan lachen we je uit als je depressief wordt achterlijke autist
quote:Op maandag 27 juni 2011 23:06 schreef ScreamforyourCream het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je mening maar onderschat depressiviteit niet.
Ik hoop voor je dat je jouw dromen in het leven nooit zal waarmaken en als je eenmaal gelukkig getrouwd ben en een chille goeie baan hebt, je ineens in een midlife crisis belandt. Echt, dat gun ik je van harte!
Kankerventje.
Hahaha oh ik zie hetquote:
Wowquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik haat communisten nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |