En waar mag dat wel goed voor zijn?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Ben net gezandstraald bij een huidkliniek. Godverdomme wat een pijn.Gelukkig maar dat ik er reuze knap van ga worden.
Microdermabrasie behandeling gehad Dude?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Ben net gezandstraald bij een huidkliniek. Godverdomme wat een pijn.Gelukkig maar dat ik er reuze knap van ga worden.
Dat is overal zo. Met elk systeem dat je invoert krijg je eerst een shitload aan kritiek en achteraf de complimenten. Wen er maar aan, die verdwijnen pas als ze inzien als het ze tijd kan besparen of het werk gemakkelijk maken. En dat is pas wanneer ze een tijdje gewerkt hebben met dat systeemquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:19 schreef Bluezz het volgende:
Zijn je jeugdpuistjes verwijderd of zo Dude
Ik moet wel lachen om collega's die ik in het kort vertel wat er op stapel staat en dat het in november toch echt totaal veranderen gaat en de stekker uit het oude systeem gaat.
Die roepen dan oh nee hoor, geloof dat maar niet. Ze hebben geen ideeen ZOOOO negatief meteen ook
Yes dear! Voelt nu wel lekker, maar ai ai ai.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Microdermabrasie behandeling gehad Dude?In je gezicht?
Net gekeken en die trekt over het Kanaal.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:25 schreef Stereotomy het volgende:
Als ik buienradar mag geloven is de eerste golf voorbij en niet zó erg geweest. Vanavond tweede golf.
Ja. En een tijdje wat minder rimpeltjes en kleine littekentjes en vergrote porietjes zijn verschwunden. Ach een mens moet wat. Anders had ik moeten gaan zitten werkenen dat is ook weer zo wat he.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:20 schreef golfer het volgende:
[..]
En waar mag dat wel goed voor zijn?
Betere doorbloeding van de huid?
Nee geen acne. Gewoon een oppeppertje.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:24 schreef AnneX het volgende:
Sjonge Bluezz ... je kan dan meeict'en met Anthrax en P.
Wat een klus. Compenseert het nog aardig ? Liever in tijd nog dan in geld.
Interessant Dude: het zandstralen.Dermabrasie ? Heb/had je een acné huid?
Nou vanmorgen alle tuinen langs om zonneschermen en was enzo binnen tehalen.
Nog nix gebeurd. In tegendeel : alleen maar benauwder.
maar niet tussen 22.15-22.30 hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:25 schreef Stereotomy het volgende:
Als ik buienradar mag geloven is de eerste golf voorbij en niet zó erg geweest. Vanavond tweede golf.
Wil je dat zo om de paar weken nog een keertje herhalen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:20 schreef Anthraxx het volgende:
Dat is overal zo. Met elk systeem dat je invoert krijg je eerst een shitload aan kritiek en achteraf de complimenten. Wen er maar aan, die verdwijnen pas als ze inzien als het ze tijd kan besparen of het werk gemakkelijk maken. En dat is pas wanneer ze een tijdje gewerkt hebben met dat systeem.
[/ervaring]
Ja ik neem gewoon wat maandagen vrij en wie weet in november een hele week (in mijn geval 3 dagen) Doen ze niet moeilijk over en terecht.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:24 schreef AnneX het volgende:
Sjonge Bluezz ... je kan dan meeict'en met Anthrax en P.
Wat een klus. Compenseert het nog aardig ? Liever in tijd nog dan in geld.
Nou vanmorgen alle tuinen langs om zonneschermen en was enzo binnen tehalen.
Nog nix gebeurd. In tegendeel : alleen maar benauwder.
Ik kan uit ervaring helaas meepratenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wil je dat zo om de paar weken nog een keertje herhalen?![]()
[..]
Ja ik neem gewoon wat maandagen vrij en wie weet in november een hele week (in mijn geval 3 dagen) Doen ze niet moeilijk over en terecht.
Ja daarom ben ik ook heel blij met werkgroepen die bestaan uit mensen van de werkvloerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:33 schreef Anthraxx het volgende:
Ik kan uit ervaring helaas meepraten. Maar houd vooral voor ogen dat zo'n systeem geen doos van Pandora is ofzo. Het probeert jullie te ondersteunen in je werkzaamheden. Het valt of staat alleen met het gebruik
.
RIPquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:31 schreef AnneX het volgende:
Zojuist is de Braun staafmixer overleden. RIP.
Het laatste jaar redelijk intensief gebruikt. Thx to Cul SC.
Hij werd ruim 23 jaar.
RIP voor de nabestaanden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:31 schreef AnneX het volgende:
Zojuist is de Braun staafmixer overleden. RIP.
Het laatste jaar redelijk intensief gebruikt. Thx to Cul SC.
Hij werd ruim 23 jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |