Nope. Donderdag naar de dokter, dit is niet goed.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 06:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Allergie? Hooikoorts-->gras gemaaid daar?
Ik hou Buienradar goed in de gaten, gelukkig ben ik in 5 minuten thuis.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 06:13 schreef stbabylon het volgende:
Hopelijk vanavond thuis voor het losbarst
Q.tie!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 07:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hou Buienradar goed in de gaten, gelukkig ben ik in 5 minuten thuis.
Ik altijd!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 07:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Q.tie!
Goed blijven kijken he!
Klotequote:Op dinsdag 28 juni 2011 06:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nope. Donderdag naar de dokter, dit is niet goed.
Ja, ik baal er enorm van. Het doet ook nog pijn ook.quote:
Volgens Buienradar gaat het in Zeeland nu al los.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 07:51 schreef Mystikvm het volgende:
Met dat weer zal het wel meevallen. Heel vaak als het zo warm is en ze voorspellen noodweer zit ik puffend uit te kijken naar regen en dan komt er niets. En op het moment dat je het niet verwacht drijven de drollen door de straten, maar dan is er weer niet gewaarschuwd.
Ik ook. Ik wil echt niet op het spoor zijn met onweerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 07:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hou Buienradar goed in de gaten, gelukkig ben ik in 5 minuten thuis.
Buiten is enger hoor, op het spoor zit je (hopelijk) in zo'n mooie kooi van Faraday.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Ik wil echt niet op het spoor zijn met onweerDoodeng!
En wat?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Buiten is enger hoor, op het spoor zit je (hopelijk) in zo'n mooie kooi van Faraday.
Heb je die ander nu al geneukt?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:29 schreef JoeyT het volgende:
Werken!
En een ontzettend lekker wijf naast me. Jaar of 18 en volgens mij een sletje...
Sletjes!!!
Q!quote:
Nee...quote:
Ik was er al bang voor. helaas, je hebt het in ieder geval geprobeerdquote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:33 schreef JoeyT het volgende:
Nee...
Heb wel met dr gezoend... Ze is saai. Saaier dan saai. Zij is geen sletje, of iig verbergt ze haar sletterigheid goed.
Ik heb ook geconstateerd dat ik op de verkeerde meisjes val. Zeg maar de mooie meisjes die niet direct neuken.
Ik hou van neuken ergo betere meisjes uitkiezen.
Vanaf vandaag de rondleidingen niet? Hou jij Utrecht op de rails dan probeer ik dat met Eindhoven.quote:
Nee ik ga dr nog wel neuken... Ik ben een doorzetter... Ondertussen doe ik wel een scharrel.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor. helaas, je hebt het in ieder geval geprobeerd
Op naar de volgende![]()
En idd, je voorkeuren iets aanpassen dan maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |