Je bent zelf waardeloos.quote:
Wacht maar tot je op kamers woont, dan leer je het wel waarderen.quote:
hoe haal ik dit weg je zit zijn piemelquote:Op maandag 27 juni 2011 19:09 schreef tim-elzinga het volgende:
Terechte klacht.
Pickwick Ice Tea is niet te pruimen. B- en C-merk Ice Teas daarentegen wel.
Ja, want je hebt het geld ervoor om een huis te huren en je blijft natuurlijk bij je ouders in Friesland wonen als je in Brabant op school zit.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:11 schreef piraat013 het volgende:
Als student zijnde op kamers wonen is best wel triest blijf bij je ouders of huur een huis jezus zeg
Ik woon in een huis met 36 kamers, telt dat ook?quote:Op maandag 27 juni 2011 19:10 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Wacht maar tot je op kamers woont, dan leer je het wel waarderen.
Dit. Echte paupers zijn dat. Zelf heb ik een 4 kamer appartement langs de Waterweg.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:11 schreef piraat013 het volgende:
Als student zijnde op kamers wonen is best wel triest blijf bij je ouders of huur een huis jezus zeg
Nee.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:14 schreef Sealnova het volgende:
[..]
Ik woon in een huis met 36 kamers, telt dat ook?
Idd mensen die niet durven boodschappen te doen bij de aldi,quote:Op maandag 27 juni 2011 19:20 schreef Fraech het volgende:
Het is ook lekker.
Mensen die doen alsof het vies is omdat het goedkoop is sporen niet.
ja dat is wel triestquote:Op maandag 27 juni 2011 19:22 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Idd mensen die niet durven boodschappen te doen bij de aldi,
omdat zij bang zijn voor hun reputatie.![]()
Ik heb wel altijd citroen, maar dat komt door mijn moeder.quote:
moielijke woordquote:Op maandag 27 juni 2011 19:41 schreef SuperwormJim het volgende:
Misschien is smaak wel iets subjectiefs.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bazendrankquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop