Preciesquote:Op maandag 27 juni 2011 18:44 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, waarom moeten we daar zoveel subsidie aan geven?
Als een bakker geen lekker brood bakt zodat niemand het koopt gaan we hem toch ook niet betalen voor zijn pand en huis zodat ie lekker aan kan kloten?
Als dan gewoon die kunstenmakers en blokfluitkwijlers dan ook gewoon zorgen dat ze goed zijn zodat er iemand komt...
omdat het kan!!quote:Op maandag 27 juni 2011 18:50 schreef kutkabouterin. het volgende:
Wat is dit voor TT. Actuele rommel in een SC TT.
Omdat ik te lui ben om naar Den Haag te wandelen is dit mijn kleine counter protestquote:Op maandag 27 juni 2011 18:50 schreef kutkabouterin. het volgende:
Wat is dit voor TT. Actuele rommel in een SC TT.
quote:Op maandag 27 juni 2011 18:56 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Omdat ik te slim ben om naar Den Haag te wandelen is dit mijn kleine counter protest
Maybe.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:19 schreef Tauchmeister het volgende:
Iemand die zin heeft in een ouderwets avondje MW2?
quote:
Dat is nooit anders geweest in MW2quote:Op maandag 27 juni 2011 20:40 schreef kutkabouterin. het volgende:
Ik zit net even te spelen, en ik denk dat door het goeie weer alleen de hardcore kanslozen nog over zijn ofzo. Alleen maar 10th prestige level 70 josti's die alleen maar quickscopen, campen en noobtuben. Het is echt gewoon nog erger dan anders.
En dan ga je zelf nu met noobtube spelen, sukkel.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:40 schreef kutkabouterin. het volgende:
Ik zit net even te spelen, en ik denk dat door het goeie weer alleen de hardcore kanslozen nog over zijn ofzo. Alleen maar 10th prestige level 70 josti's die alleen maar quickscopen, campen en noobtuben. Het is echt gewoon nog erger dan anders.
Hun doen het dus ik doe het gewoon terug hoor!!!!!!!!!!!!!!1111quote:Op maandag 27 juni 2011 20:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
En dan ga je zelf nu met noobtube spelen, sukkel.
quote:Op maandag 27 juni 2011 18:56 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Omdat ik te lui ben om naar Den Haag te wandelen is dit mijn kleine counter protest
Lol, het kussen waar ze op ligt met haar hoofd loopt niet eens door.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |