yep, het is alweer een half jaar geleden. beetje lomp dat er twee capslock-dagen per jaar zijnquote:
wop wop wopquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
This is dubstep 2011, allemaal even binnenhalen.
Gewoon doen.
Zit daar wel van deze pruttel bij?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
This is dubstep 2011, allemaal even binnenhalen.
Gewoon doen.
Nee, meer oudere tracks.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:02 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Zit daar wel van deze pruttel bij?
Dat laatste, heb dat vorig jaar ook niet gehad. Maar zal dus wel goed zijn, kreeg ook een of ander chagrijnig wijf aan de telefoon die ik niet ken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:08 schreef Rossdale het volgende:
Beoordeling of functioneringsgesprek? Dat laatste is gewoon iets wat elk bedrijf jaarlijks bij alle werknemers doetAls dat het geval is, hoef je je nergens druk om te maken
Rommelig? Ik vind dat juist vet eraan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee, meer oudere tracks.
En Toy is iets te erg, beetje te rommelig.
Ja, alleen steeds 3 kicks en dan 3 snares.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:11 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Rommelig? Ik vind dat juist vet eraan.
3 kicks en 4 snares en dat verschilt ook vaak.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, alleen steeds 3 kicks en dan 3 snares.
Dat is een beetje minder, als ie gewoon normaal was zou die wel vet zijn.
Goed dat je het zegt, wanneer komt ie uit?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:20 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ga trouwens fok games in de gaten houden voor het geval dat ze weer een map pack code weggeven
Denk het ook niet neequote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:26 schreef KoningStoma het volgende:
Maarja.. waarschijnlijk is er dit keer niets.
Heb je hem al?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die zombie map ziet er wel fucking epic uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |