abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 juni 2011 @ 17:52:59 #1
349118 jan89
Altijd maar zagen...
pi_98727547
Hallo iedereen,

Mijn vriendin en ik hebben een prima relatie, we zijn al bijna 1 jaar en 6 maand samen en kennen elkaar ver voor de relatie al als vrienden. Omdat we elkaar al zo goed kenden daarvoor en de relatie super liep kozen we toen we een jaar hadden om samen te gaan wonen en een kleine paar maand terug hebben we een huis voor ons samen gekocht. Super echt waar.

Alleen nu zit ik met een probleem waar ik met haar maar niet over uit kan komen: zij laat mij niet mijn werkuren indelen zoals ik dat wil.
Niet dat ik iets verkeerd doe, het is vooral haar mening over de periodes die ik werk.
Zij wil graag dat als zij terugkomt van het thee drinken met vriendinnen, dat er geld is om eten van te kopen dus daar zorg ik dan ook voor met veel liefde!

Ik hou van eten op tafel dus dat vind ik geen enkel probleem.
Maar mocht ik dan één jaartje sabbatical nemen, zoals afgelopen jaar, dan gaat ze direct klagen.

Ik bood zelfs nog aan het komende jaar gewoon weer te gaan werken, maar dan reageert zij met "Ja, dan hebben we een jaar geen inkomen, dan ga ik zelf wel werken!"
Dus tja, toen heb ik haar uiteindelijk na veel gezeur en behoorlijk tegensputteren inderdaad maar een jaar laten werken voor ons inkomen.

Maar toen kwam ze aan het einde van dat jaar ineens bij me... En zeuren en klagen dat ik niet wilde werken, waarop ik haar rustig uitlegde dat ik gewoon even een jaartje rust wilde. Ieder mens wil immers weleens een jaartje rust.
Ik heb het haar wel víjf keer uit moeten leggen, maar begrip ho maar.

Sorry hoor, ik heb echt veel geduld met zulke vrouwen, maar na al dat gezever over werken ben ik haar maar gewoon gaan negeren de rest van de avond :r.

En vanochtend toen ik dus smiddags wakker werd en zij toevallig net terug kwam van haar baan dacht: Dat gezeur over werken zal nu wel weer over gewaaid zijn.
Maar nee hoor, direct begon ze weer: "Snap je dan niet dat we nauwelijks rondkomen als jij niet werkt?"

Aaaaaah! Ik werd echt heel kwaad toen en ik zei: "Nee je stelt je verschrikkelijk aan! Er zijn genoeg mensen die ook niet werken" waarop zij zei "maar we eten al een half jaar alleen rijst met ketchup, snap je dan niet dat we een veel beter leven kunnen hebben?"
Okay, ik ben misschien een beetje werkschuw, maar ik heb vorig jaar toch ook al gewerkt?
Maar om nou zóóó te gaan zeuren terwijl ik slechts één jaartje rust neem en zich dan vervolgens ook nog eens gaan te bemoeien met mijn planning?!?!

Hopelijk is mijn verhaal niet te onduidelijk, maar wat vinden jullie hiervan? Stel ik me aan of is zij degene die op moet houden met dit gezeur? Ik ben haar zo vreselijk zat aan het worden zo! Want er valt niet te praten met haar over haar gedram over dit onderwerp, want zij denk dat zij gelijk heeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door jan89 op 27-06-2011 18:01:49 ]
pi_98727803
Kut lemming.
  maandag 27 juni 2011 @ 17:58:20 #3
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_98727808
Beetje triest topic dit
quote:
13s.gif Op maandag 27 juni 2011 17:58 schreef Cactus1 het volgende:
Kut lemming.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  maandag 27 juni 2011 @ 17:59:02 #4
349110 RHood314
Ik hou van poesjes
pi_98727847
Ik snap er geen bal van...jullie hebben een huis gekocht? EN je vriednin (die je opeeens HEM noemt) werkt niet? EN jij wil nu ook een jaar niet gaan werken???

Samenvatting???
  maandag 27 juni 2011 @ 18:00:12 #5
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_98727909
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 17:59 schreef RHood314 het volgende:
Ik snap er geen bal van...jullie hebben een huis gekocht? EN je vriednin (die je opeeens HEM noemt) werkt niet? EN jij wil nu ook een jaar niet gaan werken???

Samenvatting???
TS is josti
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 27 juni 2011 @ 18:00:37 #6
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_98727929
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 17:59 schreef RHood314 het volgende:

Samenvatting???
Tis een lemming, don't feed the troll.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
pi_98728552
Hey Jan, hoe ist met An?
xxx
pi_98729364
Dat mensen nog steeds moeite doen om een lemming te maken. Lachen om je eigen grapjes is nog niet eens zo erg, dit grappig vinden is vele malen erger.

Schaam je diep, TS.
pi_98729426
Bemoeizucht is een karaktertrek die er iig niet meer uit is te krijgen. Je kunt haar beter maar dumpen.
  maandag 27 juni 2011 @ 18:40:03 #10
262 Re
Kiss & Swallow
pi_98729515
Slotje vanuit San Diego
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')