Wat ik vandaag op de weg tegenkwam liet mijn haren letterlijk overeind staan!
Nu wist ik al van het bestaan van Piaggio's MP3 motorfiets af. Wat ik nog niet wist was dat hij blijkbaar de grootste debielen ter wereld aantrekt...
Er reed vanmiddag één of andere (spreekwoordelijke) homo in zijn korte broek, met teenslippers en een hip t-shirtje aan, mij met hoge snelheid voorbij. Hij had dan wel weer een hippe jethelm op, want stel je voor dat je een bekeuring krijgt.
Als doorgewinterde motorrijder krijg ik hier dus echt de kriebels van. Hoe is het mogelijk dat randdebielen zonder motorrijbewijs zichzelf zo in gevaar mogen brengen? Ik zou nooit van mijn leven met korte broek en teenslippers met 80 km/u rond gaan rijden, aangezien dat gewoon te dom voor woorden is. Maar omdat het een motorscooter betreft is het blijkbaar heel normaal. Ik hoop bij dat soort figuren dat ze een keer met lage snelheid een ongeluk krijgen en volgende keer twee keer nadenken voordat ze met teenslippers en al op de motorscooter stappen.
Voor de leken: Een MP3 is een motorscooter met wat extra's waardoor je met je B-rijbewijs op mag rijden.
Op dinsdag 24 mei 2011 07:11 schreef Absurditeit het volgende:Het werkt ook niet echt erotiserend als je de rookworst en saucijzenbroodjes op 45 meter afstand al ruikt, terwijl je langs de plastic laarzen en kledij loopt.