Een "design" radiator is meestal niet op capaciteit berekend, meer voor het plaatje.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:49 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
we hebben buiten de vloerverwarming ook nog een designradiator hangen aan de andere kant van de kamer...zou dat niet genoeg zijn dan?
er pal voor! als je even leest:quote:Of moet die verwarming perse in de buurt van de openslaande deuren zijn?
dus lekker laten zitten. Eventueel een ander/mooier rooster erop.quote:De positie is waarschijnlijk voor een raam of schuifpui. Dit is gedaan om de kouval tegen te gaan.
Wat denk je, waar zou de meeste koude vandaan komen?quote:Op maandag 27 juni 2011 15:49 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
we hebben buiten de vloerverwarming ook nog een designradiator hangen aan de andere kant van de kamer...zou dat niet genoeg zijn dan? Of moet die verwarming perse in de buurt van de openslaande deuren zijn?
Als die openslaande deuren dubbel glas hebben, dan is de noodzaak toch niet meer zo groot?quote:Op maandag 27 juni 2011 15:59 schreef exlurker het volgende:
[..]
Wat denk je, waar zou de meeste koude vandaan komen?
Maar misschien is het wel mogelijk om in de plaats van de convectorput de vloerverwarming uit te breiden
Dat dus. Bij mijn ouders thuis is de vloerverwarming ook de hoofdverwarming. Niets geen convectorput of wat dan ook.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:59 schreef exlurker het volgende:
[..]
Wat denk je, waar zou de meeste koude vandaan komen?
Maar misschien is het wel mogelijk om in de plaats van de convectorput de vloerverwarming uit te breiden
Ik denk dat jij de tekst verkeerd leestquote:
De openslaande deuren sluiten niet echt heel goed, dus er komt wel wat toch tussendoor.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:07 schreef Lienekien het volgende:
Zou je, als je de convectorput weghaalt, een nieuwe vloer willen neerleggen
[..]
Als die openslaande deuren dubbel glas hebben, dan is de noodzaak toch niet meer zo groot?
Is het een optie om in de zomermaanden dat rooster te vervangen door iets anders (een plank?) wat je minder storend vindt?
nee hoor...quote:Op maandag 27 juni 2011 16:08 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de tekst verkeerd leest
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |